Znanstvenici sa sveučilišta u Teksasu i Minnesoti proveli su među tisuću ljudi istraživanje o utjecaju potrošačkog ponašanja. Ustanovljeno je da su muškarci spremni kupovati luskuzne stvari koje im predstavljaju svojevrsni kratkoročni "znak za parenje", ali žene to nisu spremne raditi kako bi privukle muškarce.
Američki znanstvenici spoznali su da su muškarci s luksuznim automobilima, poput Porschea, 'na prvu' privlačniji od muškaraca koji voze, primjerice, Hondu Civic. Međutim, žene su jednako tako svjesne kakve su muškarčeve namjere kada se tako ponaša, navodi se u studiji, jer oni kasnije gube na privlačnosti. "Kada žene razmatraju mogućnost dulje veze, muškarci s luksuznim automobilima nemaju nikakvu prednost u odnosu na one koji voze 'obične' aute", rekao je autor studije, profesor psihologije Daniel Beal.
Prema studiji, ponašanje muškaraca sa skupim i blještavim automobilima može se usporediti s onim pauna koji u trenutku spremnosti za parenje pokazuje svoje raskošno perje.