Možda star, ali ne i otpisan. U 87. godini Miljenko se i dalje
dobro zabavlja. Naime, pokazao nam je kako se pleše
step te povjerio kako to radi od doba Freda
Astairea i Ginger Rogers.
Toliko godina poslije, ovom inženjeru strojarstva, step je je i
dalje ostao hobi. Godine ga nisu zaustavile. Došao je to reći i
gradskim vlastima.
"Da reklamiraju svinje dobili bi više plakata jer bi više na
njima zaradili nego na nama", ogorčeno je kazao umirovljenik
Miljenko Pintarić.
Da su mlađi, vjeruju, lakše bi ih obasjali reflektori
oglasnih plakata. Zato se sudionici i sudionice projekta
55+ sada bore za svoje mjesto pod
suncem. Ponosni na predstavu u kojoj bi uskoro trebali
zaigrati, žele da o njoj svi čuju pa od grada, koji službeno
podržava ovaj projekt, traže da im dodijeli mjesto za
plakate.
"Ja sam inače ona koja voli čitati i pisati. Volim društvo. Ne
volim spremati, a ne da mi se ni peglati pod stare dane",
upoznala se s nama umirovljenica Stanka
Pavuna.
86-godišnja Stanka kaže kako se još uvijek voli zabavljati. Zato
se i dobrovoljno prijavila na sudjelovanje u projektu
Montažstroja. Baš kao i svi ostali koji
sudjeluju u projektu, i ona vjeruje da u europskoj godini
aktivnog starenja imaju što pokazati publici.
Prijavilo ih se 140, a nakon brojnih radionica, publici će se
predstaviti njih 40.
"Pa pripreme traju već dva mjeseca. Nije lako, ipak smo mi neki
amateri. Treba to sve uglazbiti i uskladiti", priznao je
umirovljenik Eduard Pešun.
No, prije toga ipak su ih čuli u gradskom poglavarstvu. Nakon što
im tri mjeseca nitko nije odgovarao na zahtjeve, gradonačelnik im
je danas obećao 20 mjesta za reklamiranje.
Sad kad su napokon dobili što su tražili, nastavljaju s
pripremama za veliku premijeru.
Kada i zašto neka lica postaju prestara za reklame? Iako se granica mladosti odavno produžila, glumci Montažstroj projekta '55+' tvrde, baš zbog njihovih godina, grad im nije želio dati oglasne površine. Jutros su zbog toga prosvjedovali, a jesu li dobili bitku s mladim licima s plakata, doznajte u prilogu.