Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
POSEBNE FREKVENCIJE

Napravili reklamu koju će čuti samo vaš pas

Nestle, jedan od najvećih svjetskih proizvođača hrane za kućne ljubimce, napravio je prvu televizijsku reklamu namijenjenu isključivo psima, koristeći zvuk visoke frekvencije kako bi im se privukla pažnja.

Image
Foto: Photos
M.L./Hina/ 1.10.2011. u 12:05
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pseći sluh je dvostruko oštriji od ljudskog i oni mogu uhvatiti frekvencije koje su izvan našeg dosega te mogu bolje razlučiti zvukove.

Upravo su se tim principom vodili stručnjaci iz Nestlea prilikom snimanja prve reklame namijenjene isključivo psima.

Nestle je koristio američke stručnjake kako bi napravio televizijsku reklamu za pseću hranu Beneful. U reklami koja traje 23 sekunde koristi se zvuk sličan zvižduku, kojeg ljudi jedva mogu čuti, te glasno pištanje, kao i visokofrekventni 'ping'.

U tvrtki se nadaju da će pomoću reklame 'navući' pse na Beneful hranu.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Slava im je udarila u glavu?

Milijuni su im izmaknuli 'za dlaku': Gdje su danas Alen Halilović, Ante Rukavina, Anas Sharbini...?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba