Ostalo

NASA snimila izvanzemaljce na Suncu?

Snažan NASA-in teleskop snimio je u blizini površine Sunca neobičan objekt za kojeg neki znanstvenici vjeruju kako bi mogao biti NLO, dok drugi, pak, tvrde da je riječ o relativno čestoj pojavi solarne aktivnosti.

S.K.
14.03.2012 10:19

Satelit Solar Dynamics Observatory snimio je u ponedjeljak neobičan, tamni objekt kako se udaljava od površine Sunca.

Na snimci se vidi i nit ili vrtlog s kojom se nepoznati objekt povezao s našom matičnom zvijezdom prije nego što je nestao u bespućima svemira.

Nakon što je NASA-in video ovog događaja objavljen na You Tubeu, odmah su se pojavile razne teorije koje nastoje objasniti misteriozni NLO.

Prema jednoj od njih, na snimci se vidi golemi izvanzemaljski brod koji je posjetio Sunce da bi usisao plazmu i napunio svoje rezervoare gorivom.

Druga, pak, vjeruje da nije u pitanju nikakav NLO, nego da tako nastaju novi planeti.

Međutim, NASA je htjela stišati buru oko 'malih zelenih' objavivši kako je snimljena zapravo česta pojava solarne aktivnosti koja se zove prominencija.

"Vrpca koja se proteže od donjeg ruba Sunca zapravo je mlaz plazme koja je gušća i hladnija pa stoga i tamnija od okolne korone", objasnio je Joseph Gurman , fizičar na Solar Physics Laboratory .