Ostalo

Naši dečki osvajaju svijet! Dizajn i branding njihova su strast, no put do uspjeha nije bio lak

Dizajn, oglašavanje i branding za domaće i strane klijente njihova su strast - oni su Studio Size iza kojeg zapravo stoje četiri zanimljiva muškarca.

Ena Domić
03.08.2021 17:00

To su kreativni direktor Andrej Virant Sadiković, videoanimator Ivan Radović, direktor i brand strateg Ivan Fistrić te art direktor Jurica Koletić koji se mogu pohvaliti i uspješnim inozemnim projektima, kao što su web dizajn talijanskog Nikea te videa za svjetski poznati glazbeni trio Swedish House Mafia.

Petar Božić

(FOTO: Studio Size)

"Size ima tri suosnivača i partnera. Jurica je art direktor, Andrej je kreativni direktor, a Ivan se bavi brand strategijom. Upoznali smo se prije sedam godina kad se rodila ideja da napustimo veće tvrtke u kojima smo tada radili. U velikim sustavima smo puno naučili, ali i shvatili da imamo drugačiju viziju posla i života. Bili smo prilično mladi kad smo krenuli i nismo imali puno klijenata. Bio je to tipični početak 'iz garaže' s puno entuzijazma, ali i nesigurnosti. Znali smo da će prvih par godina biti najteže, puno smo ulagali i vjerovali da će nam se dugoročno vratiti. Nismo mogli birati projekte, radili smo sve i svašta kako bi mogi platiti račune. Ali smo stalno tražili priliku da radimo na dobrim projektima pa makar ih radili pro bono, sve kako bi stvorili kvalitetan portfolio te gradili svoj stil i reputaciju", otkrivaju dečki za RTL.HR te nastavljaju.

Ivan Radović

(FOTO: Studio Size)

"U svakoj fazi našeg razvoja događala se neka prekretnica, neki dobro odrađen projekt ili priznjanje koje nam je u tom trenutku bio najveći uspjeh. Trenutno bi mogli reći da nam je najveći uspjeh projekt brandinga i pakiranja za Farina Speciale koji je dobio puno pozitivnih reakcija pa i vrijedne domaće i inozemne nagrade. Međutim, najveću satisfakciju osjećamo kad vidimo da naš dizajn uspješno živi na policama bez obzira na protok vremena."

"Osvajali smo različite nagrade, domaće i strane, za branding, dizajn ambalaže, web dizajn, kreativne kampanje... Ne prijavljujemo puno radova na strukovne nagrade, već samo najbolje. Radimo to jer želimo dobiti povratnu informaciju od kolega iz struke. Drugo mišljenje. Da se lakše i objektivnije orijentiramo jesmo li na dobrom putu."

Dečki se odlično slažu, i to ne samo poslovno. Imaju slične poglede i na život, a s vremenom su jako dobro naučili detektirati vlastiti ego, utišati ga i fokusirati se na to da uvijek traže najbolje rješenje. Zanimljivo, u njihovom klanu nema - žena! "Trenutno nema, ali ih je bilo i vjerujemo da će ih opet biti! Mali smo tim i tako se potrefilo da smo trenutno bez žena u studiju. To nam nije neki faktor pri odabiru članova tima, najvažniji nam je karakter, pristup poslu i razina stručnosti osobe", poručuju nam. A kakvi su im planovi?

"Nemamo neke zakucane planove da na primjer do određenog datuma moramo ostvariti neki numerički rezultat. Idemo dan po dan, a najvažnije nam je održavati strast prema poslu i visok standard kvalitete rada koji smo postavili pred sebe. Kad pričamo o budućnosti vidimo da bi tim mogao narasti na 15-20 osoba, ali uvijek želimo ostati mali boutique studio koji teži tome da konstantno pomiče (vlastite) granice. Small is beautiful."

Dečkima za sada nije teško uskladiti privatni i poslovni život, a kad ne rade, "šeću peseke i djecu". "Generalno nam nije teško uskladiti privatno i poslovno jer smo si tako postavili stvari da ne radimo vikendima i doma odlazimo u normalno vrijeme. S druge strane, naš posao je takve prirode da podsvjesno uvijek radiš", zaključuju.

Dečki, sretno!