Sve popularnija i na zapadu, japanska juha s rezancima, koji se
brzo spremaju, u japanskoj je kuhinji jednako važna kao i sushi.
Velika zdjela juhe s puno debelih rezanaca ne poslužuje se kao
predjelo već čini glavno lagano jelo, koje je zasitno, ali nije
kalorijska bomba.
Muzej su otvorili predstavnici prehrambenog koncerna Nissin
Foods, ne samo da bi pokazali na koji se način rezanci
pripremaju, već i da posjetiteljima - osobito djeci, pruže
priliku da ih pripreme sami, pri čemu su smjeli biti kreativni i
'izmisliti' okus po vlastitu izboru.
"U ovoj tvornici djeci ćemo pokazati na koji se način proizvode
rezanci. Istodobno je riječ o muzeju", rekao je na otvorenju
predsjednik Nissin Foodsa Koki Ando, sin Japanca Momofokua Ande,
koji je prije više od pola stoljeća prvi proizveo
instant-rezance.
Oko 500 posjetitelja prisustvovalo je otvorenju muzeja. U jednome
njegovu dijelu djeca su mogla 'zamijesiti' tijesto, a u drugome
su posjetitelji imali priliku izabrati zdjelu, rezance i začine
kako bi pripremili 'vlastitu' vrstu rezanaca, a predstavnici
Nissin Foodsa istaknuli su kako za to ima 5.000 različitih
mogućnosti.
Nissin Foods je prvi muzej rezanaca otvorio u Osaki, no
novootvoreni muzej u Yokohami jedinstven je jer se prostire na 10
000 četvornih metara i na nekoliko katova. Godišnje se u svijetu
proda 95 milijarda pakiranja japanskih rezanaca od rižina brašna.
Obožavatelji japanske juhe s rezancima od rižina brašna i vode odnedavno imaju priliku posjetiti muzej otvoren u Yokohami, koji je posvećen ovom brzom i popularnom obroku.