Ostalo

Otkrivena nova vrsta 'nosatog' dinosaura

Novootkrivena vrsta dinosaura, nasutoceratops ili "nosato rogato lice", živjela je prije 76 milijuna godina na kopnenoj masi zapadnog dijela Sjeverne Amerike koja je tada bila izolirana morskim prolazom, rekao je Scott Sampson, jedan od paleontologa koji je sudjelovao u otkriću.

Z.H. - HINA
18.07.2013 14:34

Fosili "nosatog" dinosaura, koji je svoje moćne rogove vjerojatno koristio kako bi pobijedio suparnike i privukao ženke, otkriveni su na poznatom nalazištu fosila na jugu američke savezne države Utah, objavili su američki znanstvenici.

Nova životinja, opisana u posljednjem broju znanstvenog časopisa Proceedings of the Royal Society, pripadnica je dosad nepoznate vrste rogatih dinosaura. Ističe se velikim rogovima koji se protežu od čela prema vrhu impresivnog nosa, rekao je Sampson.

"Ta je životinja bizarna. Ideju rogova dovela je do jedne sasvim nove razine", dodao je Sampson.

Oko 20 vrsta dinosaura pronađeno je dosad u području Grand Staircase-Escalantea na jugu Utaha, jednom od najbogatijih nalazišta fosila na svijetu.