Ostalo

Ova Hrvatica oduševljava odvažnim beauty idejama, a upravo je lansirala i novi projekt koji je izazvao...

Talentirana ljepotica upravo je pokrenula još jedan beauty projekt koji posljednjih dana intrigira domaću javnost, što je bio i povod da popričamo s njom.

Ena Domić
16.06.2020 11:00

Korana Marović jedna je od najzanimljivijih domaćih beauty blogerica.

Njezine make-up ideje vrlo su kreativne i šarene te joj stoje fantastično, no prije nego je zaplovila u te vode, Korana je radila u novinarstvu. Također, talentirana ljepotica upravo je pokrenula još jedan beauty projekt koji posljednjih dana intrigira domaću javnost, što je bio i povod da popričamo s njom.

"Većina mojih pratitelja zapravo niti ne zna moju novinarsku pozadinu koja je neupitno i dalje tu. Povukla sam se iz redakcijskog života medija, ali sam već godinu i pol dana beauty novinar za jedan magazin. Tisak mi neodoljivo paše jer je vrlo kreativan i nekako nastavi život uz čitatelja. Moje influencerske vode su počele spontano - zapravo se i dalje ne vidim kao influencer - naprosto sam htjela proširenje svog novinarskog beauty rada. U medijima uvijek postoji dio tema, proizvoda i trendova koji se radi ove ili one politike kuće ne mogu promovirati, a s druge strane, ako se meni nešto doista sviđa - o tome želim više pričati. Na kraju je taj moj hobi postao samo eksponiraniji. Moji kanali su, rekla bih, skupina istomišljenika, beauty entuzijasta i znatiželjnika", otkriva nam odmah na početku.

Njezine beauty ideje svakako odskaču od drugih, jer su puno odvažnije i šarenije. Je li to bio njezin način kako da se probije u ovom svijetu ili je to jednostavno ona?

"Mislim da se sve idealno poklopilo. Prakticiram tzv. kreativni make-up već nekoliko godina, a dolaskom serije Euphoria napokon su me ljudi prestali čudno gledati ako nosim, primjerice, bisere na očima. To je, apsolutno, Korana u suštini. Make-up je za mene umjetnost, a moje lice platno - inspiracija radi čuda, pa osim proizvoda na lice nerijetko stavljam i stvarčice iz hobi art shopova.

S druge strane, ne vidim baš da je takav make-up super popularan u Hrvatskoj, niti da me ljudi radi njega posebno prate. Mislim da su im to zgodne slikice, a da su kod mene isključivo radi beauty savjeta i preporuka."

Iza svake njezine fotografije na društvnim mrežama stoji puno truda, no domaća javnost često podcjenjuje influencerski posao pa kažu "ma šta ti je, to može svatko".

"Najviše truda stoji iza kreiranja make-up lookova koje izrađujem i po nekoliko sati. Onda dok dođe vrijeme za fotografiju već sam nervozna, nestrpljiva i gladna, pa se trudim dati 100% od sebe kako bih je odradila u 5-15 minuta. Nemam baš živaca za fotkanje. Obrađujem je još dodatnih 15 minuta kako bih istaknula sve detalje looka i naglasila boje i to je to! Ne može svatko, ali nije ni znanstvena fantastika", iskrena je Korana koja za sebe tvrdi da je ista osoba i kada se svjetla kamera ugase.

"Jednako ozbiljno i staloženo djelujem uživo, doduše prijatelji mi kažu da sam zabavnija nego se činim (smijeh). Prije svega volim vrijeme provoditi u manjem krugu ljudi na privatnim partyjima ili, po mogućnosti, večerama koje ću ja kuhati jer to obožavam. Visim na Netflixu koliko i svi drugi i volim pobjeći u Šibenik na vikend kad god mogu. Moj svijet se vrti oko tri stvari: mog posla, zaručnika i našeg basenji štenca Kalasha. I super mi je!"

Koranu su kroz posao i društvene mreže počeli prepoznavati i ljudi na cesti, no ono najvažnije jest komunikacija s pratiteljima na društvenim mrežama.

"Najčešće im je neugodno priči, osim ako se srećemo u izlasku - onda redovito dođu popričati! A pitanja koja primam su doista beauty prirode, savjeti za pojedini kožni problem ili tip kože, preporuke kakvih proizvoda ili ljudi unutar industrije. Komunikacija mi je zdravorazumska. Javno recenziram proizvode i mislim da se ljudi osjećaju pozvani pitati što ih zanima - i jesu! Odgovaram na svaku takvu poruku, nekad i s par dana kašnjenja radi obima istih, ali svima posvetim jednako pažnje već kada mi daju toliko povjerenja. Doživljavam ih sve kao svoje online prijatelje i veselim se s njima oko proizvoda kao sa svojim prijateljicama. Štoviše, prijateljicama sam već i dosadna, a ja o beautyju mogu pričati do sutra (smijeh)!"

"Cifre kakve se kod nas plaćaju za influencing su smiješno male s onima vani, ali mislim da postoji sve više prilika i da je influencer marketing sve popularniji. Doduše, ne bih se nikad odlučila za to kao prvi posao - izgleda da nisam taj tip, a i previše volim novinarstvo da bih ga samo zamijenila. Naravno, sada prije svega uživam u L'ADRIJI i 'novom poslu koji donosi i nove izazove, ali je po meni i logična ekstenzija moje karijere", otkriva nam Korana koja je dio tima novog domaćeg skincare brenda.

"Želimo vas naučiti o vašem tipu kože i ponuditi vam točno ono što mu treba - bez potencijalnih alergena, u lijepoj staklenoj ambalaži i po povoljnoj cijeni. Naša politika je "manje je više" i volimo vjerovati da smo luksuz dostupan svima. Proizvodi su božanstveni i tim više sam sretna biti dio ove nove, uzbudljive priče.

Ja sam službeni L'ADRIA brand manager i moram naglasiti da to nije moj brend, ali da smo skupa radili na razvijanju koncepta. Kako se već godinama bavim ljepotom, bilo mi je iznimno bitno da iza brenda mogu 100% stati, a kako dijelimo iste vrijednosti - to je bilo to!"

Ambiciozna, lijepa i talentirana žena - to je ono što volimo!