Brojni oglašivači isprobavaju razne trikove kako bi privukli pozornost kupaca.
Business Insider je u videoprilogu izdvojio pet takvih trikova za koje vjerojatno niste ni svjesni da utječu na vas:
1. Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci jer su većina dešnjaci, a sukladno tome, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci.
2. Boje u reklamama su vrlo bitne jer privlače određene emocije (npr. plava predstavlja povjerenje, crvena uzbuđenje, a zelena svježinu).
3. Položaj teksta i slika je veoma bitan - naše oči posebno privlači kad se slika nalazi s lijeve strane, a tekst s desne.
4. Očima su također privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vrijedi i za fontove slova. 'Oštar' dizajn odbija ljude te ih podsvjesno podsjeća na bol.
5. Oči modela u reklamama obično imaju velike zjenice, a to snažno privlači pozornost ljudi te ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.