Ostalo

Ovo su trikovi u reklamama za koje niste ni znali da utječu na vas!

Kad pročitate ovih pet trikova koji se koriste u reklamama, shvatit ćete da niste ni znali da psihološki djeluju na vas!

I.H.
23.04.2014 13:43

Brojni oglašivači isprobavaju razne trikove kako bi privukli pozornost kupaca.

Business Insider je u videoprilogu izdvojio pet takvih trikova za koje vjerojatno niste ni svjesni da utječu na vas:

1. Ljude često privlači ono što drugi imaju u desnoj ruci jer su većina dešnjaci, a sukladno tome, glumci i modeli u reklamama obično drže proizvode u svojoj desnoj ruci.

2. Boje u reklamama su vrlo bitne jer privlače određene emocije (npr. plava predstavlja povjerenje, crvena uzbuđenje, a zelena svježinu).

3. Položaj teksta i slika je veoma bitan - naše oči posebno privlači kad se slika nalazi s lijeve strane, a tekst s desne.

4. Očima su također privlačne i slike sa zaobljenim uglovima, a isto vrijedi i za fontove slova. 'Oštar' dizajn odbija ljude te ih podsvjesno podsjeća na bol.

5. Oči modela u reklamama obično imaju velike zjenice, a to snažno privlači pozornost ljudi te ih dizajneri često povećavaju u novinskim oglasima.

Kolačići

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.