Sportski nastrojeni tipovi koji pomoću posebnih uređaja
svakodnevno broje pretrčane kilometre i potrošene kalorije su
jedna stvar, ali sada postoji i "pametna" narukvica koja ne samo
da broji korake do nekog kluba za odabrane, rezerviranog
isključivo za VIP goste, već naruči i vaše omiljeno piće kada
dođete vrlo blizu vašeg ekskluzivnog oklupljališta, no, ona košta
više od Ferrarija.
Christophe&Co, tvrtka iz Miamija koja proizvodi luksuzni
nakit i proizvode moderne tehnologije, u suradnji s talijanskom
dizajnerskom kućom Pininfarina, koja osmišlja dizajn Ferrarija,
radi na novoj "pametnoj" Armill narukvici od dragog kamenja koja
će koštati oko 189.000 američkih dolara.
"Narukvica će biti poput pametne VIP kartice i s njome će se moći
ući i naručivati piće u ekskluzivnim klubovima poput Monte Carlo
Beach Cluba u Abu Dabiju, Home House klubu u Londonu i Kee Clubu
u Hong Kongu. Narukvica će se moći sinkronizirati s pametnim
telefonom putem Bluetootha ili NFC-a i koristit će kinetičku
energiju kako bi baterije bile stalno napunjene.
Tvrtka za sada nije spremna objaviti fotografije prototipa
narukvice, ali se nada da će se jako svidjeti vlasnicima
Ferrarija koji cijene dobar dizajn i koji vole proizvode
najnovije tehnologije. Senzori i tehnologija unutar narukvice
biti će modularni. Narukvica je zamišljena kao dio luksuznog
muškog nakita.
Christophe&Co, tvrtka iz Miamija koja proizvodi luksuzni nakit i proizvode moderne tehnologije, u suradnji s talijanskom dizajnerskom kućom Pininfarina, koja osmišlja dizajn Ferrarija, radi na novoj "pametnoj" Armill narukvici od dragog kamenja koja će koštati oko 189.000 američkih dolara.