CHICAGO - Poznati brand našao se u ekonomskoj krizi nakon jedne od najturbulentnijih godina u američkom gospodarstvu, a njegov idejni začetnik i vlasnik, Hugh Hefner, odlučio je svemu doskočiti ukidanjem nekolicine jedinica i otpuštanjem nekoliko desetaka radnika. Ipak, najviše je odjeknula vijest kako Playboy više neće izdavati DVD-ove, već će sav svoj video sadržaj plasirati isključivo na internet.
Kako bi uštedio oko 12 milijuna dolara godišnje, Hugh Hefner je sa svojim poslovnim partnerima odlučio ukinuti DVD izdanja, te je otpustio 80 radnika. Sve erotske uspješnice Playboya, koje su se dosad mogle nabaviti na videokazeti ili DVD-u, uskoro će se moći naći na internetu, i to po istoj cijeni, što je samo prvi korak u restrukturiranju ovog poslovnog carstva.
Hefner se na ovaj drastičan korak odlučio nakon što su Playboyeve dionice na burzi naglo izgubile vrijednost - u posljednjih nekoliko tjedana pale su sa 6,2 na 1,5 dolara. Ipak, iz Playboya poručuju da nema razloga za uzbunu, te da je riječ o "prolaznoj krizi", a da ovo nije "početak kraja", dokazuju i novim projektom. Ove će se jeseni, naime, na tržištu naći Playboyev parfem kojeg rade u suradnji s Cotyjem, najvećim proizvođačem parfema na svijetu.