Drugo gostovanje Editorsa ponovno je potvrdilo trajnu opsesiju zagrebačke publike mračnom stranom rocka,pogotovo nasljeđem Joy Divisiona čiji pokojni pjevač Ian Curtis kao da je uskrsnuo u frontmenu birminghamske četvorke Tomu Smithu.
Zbog dana žalosti koncert u nikad punijem Aquariusu počeo je tek minutu iza ponoći što ga je učinilo kandidatom za titulu najkasnije započete svirke u povijesti našeg glavnog grada. Svi koji su s britanskim mračnjacima odlučili dočekati novi dan nisu požalili pošto su njihove tjeskobne post-punk simfonije u nedjeljuzvučale neusporedivo bolje nego ljetos na T-mobileInmusicu.
Bazirajući set-listu na novijim pjesmama Editorsi su ponovno potvrdili zaokret ka kompleksnijem zvuku inspiriranom synth-popom s početka osamdesetih (prvenstveno Depeche Mode)koji je posljednjih godina postao nepresušno vrelo inspiracije mladim alternativcima s otoka.
Sasvim ujednačen koncertkulminirao je na bisu jedva čujnom klavirskombaladom "No Sound But the Wind" i brutalno žestokom "Fingers In the Factories".