Ostalo

Ponoćna tuga Editorsa

Zbog dana žalosti koncert u nikad punijem Aquariusu počeo je tek minutu iza ponoći što ga je učinilo kandidatom za titulu najkasnije započete svirke u povijesti našeg glavnog grada.

Vedran Harča
19.04.2010 10:15

Drugo gostovanje Editorsa ponovno je potvrdilo trajnu opsesiju zagrebačke publike mračnom stranom rocka,pogotovo nasljeđem Joy Divisiona čiji pokojni pjevač Ian Curtis kao da je uskrsnuo u frontmenu birminghamske četvorke Tomu Smithu.

Zbog dana žalosti koncert u nikad punijem Aquariusu počeo je tek minutu iza ponoći što ga je učinilo kandidatom za titulu najkasnije započete svirke u povijesti našeg glavnog grada. Svi koji su s britanskim mračnjacima odlučili dočekati novi dan nisu požalili pošto su njihove tjeskobne post-punk simfonije u nedjeljuzvučale neusporedivo bolje nego ljetos na T-mobileInmusicu.

Bazirajući set-listu na novijim pjesmama Editorsi su ponovno potvrdili zaokret ka kompleksnijem zvuku inspiriranom synth-popom s početka osamdesetih (prvenstveno Depeche Mode)koji je posljednjih godina postao nepresušno vrelo inspiracije mladim alternativcima s otoka.

Sasvim ujednačen koncertkulminirao je na bisu jedva čujnom klavirskombaladom "No Sound But the Wind" i brutalno žestokom "Fingers In the Factories".