Ostalo

Prekrasna kampanja koja govori da žene nikako nisu 'prosječne'

U novoj kampanji pojam stvarne ljepote Dove je prikazao na sljedeći način. Na ulazu zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše 'prosječna', a iznad drugog 'prekrasna'

I.H.
09.04.2015 11:08

Dove je oduvijek imao zanimljive i poučne reklame kojima su se proslavili zbog velike količine emocionalne manipulacije nad ranjivim ženama.

U novoj kampanji pojam stvarne ljepote prikazali su na sljedeći način. Na ulazu zgrade postavili su dva napisa: iznad jednog piše 'prosječna', a iznad drugog 'prekrasna'.

Za prikaz nam je potreban tvoj pristanak za umetanje sadržaja s društvenih mreža i trećih pružatelja usluga.

Žene biraju na koju će ulaz ući, a velika većina ulazi kroz onaj 'prosječna'.

Ova reklama ne može, a da vas ne dirne, poručuje #choosebeautiful, a dio je kampanje 'Real Beauty' koju Dove promovira više od desetljeća.

Kroz koja biste vrata vi ušle?