Ostalo

Prijavi se i postani 'nezaposlenik godine'!

Dok u Europi svakim danom raste broj mladih, nezaposlenih osoba, jedan brand je odlučio napraviti razliku te pružiti priliku talentiranim i obrazovanim priliku.

S.K. - Hina
18.09.2012 21:09

U sklopu najnovije kampanje UNHATE , grupa Benetton pokrenula je u utorak borbu protiv nezaposlenosti i pozvala 100 milijuna nezaposlenih mlađih od 30 godina da pomognu svojim zamislima.

"Ta generacija dolazi na tržište rada, a na njemu vladaju gospodarski modeli koji toj generaciji ne pružaju šanse kakve su imali njihovi roditelji", rekao je u Londonu 48-godišnji Alessandro Benetton , predsjednik grupe.

"U povijesti svijeta velike izume, velika djela, velike razlike činili su ljudi mlađi od 30 godina i ne vjerujemo da možemo gledati u budućnosti bez dijaloga s tim ljudima", rekao je.

Na natječaju će se odabrati '100 nezaposlenika godine' koji će dobiti svaki po 5.000 eura za svoje projekte. Sudionici moraju imati između 18 i 30 godina i biti nezaposleni. Životopis i prijedlog projekta trebaju poslati na www.unhatefoundation.org te će biti pozvani na intervju online.

Statistike pokazuju da je više od 100 milijuna mladih između 15 i 29 godina u svijetu bez posla.

Marka Benetton koja se razvila iz obiteljskog posla ima 6.500 trgovina u 120 zemalja, a proslavila se kako smjelim bojama tako i kontroverznim oglašavanjem. Zadnjih godina trpjela je zbog uspona fleksibilnijih modnih brendova za široke slojeve kao što su španjolske Zara, Inditex i švedski H&M.

Natječaj je otvoren do 14. listopada.