Amerikanci mjesečno pogledaju 38 milijardi videa, a u većini slučajeva radi se o zezanciji ili životinjama.
Ipak, Vimeo tvrdi da je njihov sadržaj drukčiji, kreativniji, kvalitetniji.
Iako možda nije velik i popularan kao YouTube, Vimeovi korisnici (njih 120 milijuna) su više povezani, piše Mashable. Zajedno gledaju dugometražne filmove, komentiraju ih i stvaraju nove.
Sam Morrill je tu kako bi odabrao najbolje od najboljeg, sadržaj koji će se svima svidjeti. Njegov zadatak je cijeli dan sjediti za računalom i gledati filmiće. Savršen posao?
"Moj posao se sastoji od otkrivanja i promoviranja dobrih videa na našoj stranici, kao i održavanje veze između ljudi koji su napravili video i stranice. Volim reći da je to kao kušač slatkiša i jako sam sretan zbog toga", kazao je Sam te dodao kako ipak sve nije tako idilično jer stalno mora podizati letvicu još više jer se dnevno pojave tisuće dobrih videa, a on mora izabrati pet najboljih.