Crossover revolucionari Rage Against The Machine pokrenuli su veliku kampanju protiv glazbenog reality showa "The X Factor" čijeg će pobjednika pokušati skinuti s broja 1 ljestvice singlova.
Sve obožavatelje pozvali su da kupe novu verziju njihovog klasika "Killing In the Name" kako "barem jedne godine za Božić ne bi trebali biti maltretirani zvjezdicama u usponu". Naime, debitantski singl najboljeg u tom izuzetno popularnom britanskom natjecanju tradicionalno izlazi u vrijeme blagdana i redovno osvaja prva mjesta na top-listama.
Kampanja je naišla na dobar odaziv pa je tako svoju podršku na Twitteru izrazilo pedesetak tisuća korisnika te društvene mreže. Prošle godine u akciji je "sudjelovao" pokojni Jeff Buckley čija je obrada Cohenove "Hallelujah" na kraju uspjela doći samo do drugog mjesta najprodavanijih.
"The X Factor" je još u tijeku, a pobjednik će navodno obraditi pjesmu "Climb" Miley Cyrus.