Ostalo

Rage Against The Machine protiv realityja

Zack de la Rocha i njegov bend pozvali su obožavatelje da umjesto debitantskog singla pobjednika "X Factora" kupe njihov "Killing In The Name".

V.H.
04.12.2009 16:00

Crossover revolucionari Rage Against The Machine pokrenuli su veliku kampanju protiv glazbenog reality showa "The X Factor" čijeg će pobjednika pokušati skinuti s broja 1 ljestvice singlova.

Sve obožavatelje pozvali su da kupe novu verziju njihovog klasika "Killing In the Name" kako "barem jedne godine za Božić ne bi trebali biti maltretirani zvjezdicama uusponu". Naime, debitantski singl najboljeg u tom izuzetno popularnom britanskom natjecanju tradicionalno izlazi u vrijeme blagdana i redovno osvaja prva mjesta na top-listama.

Kampanja je naišla na dobar odaziv pa je tako svoju podršku na Twitteru izrazilo pedesetak tisuća korisnika te društvene mreže. Prošle godine u akciji je "sudjelovao" pokojni Jeff Buckley čija jeobrada Cohenove "Hallelujah" na kraju uspjela doći samo do drugog mjesta najprodavanijih.

"The X Factor" je još u tijeku, a pobjednik će navodno obraditi pjesmu "Climb" Miley Cyrus.