S prvim danima ljeta za dozu dobrih vijesti pobrinula se naša
najuspješnija dizajnerica s inozemnom karijerom i vlasnica branda
Lei Lou, Aleksandra Dojčinović, na koju je
lockdown očito djelovao vrlo inspirativno.
Naime, dok je dobar dio Hrvatske smišljao što i kako dalje, što
zbog potresa, što zbog izolacije, ona je poslovanje mogla
nesmetano nastaviti preko svog, već postojećeg, svjetski
dizajniranog web shopa Leiloubyalex.com, a u nepunih dva
mjeseca uspjela je brand promijeniti iz temelja i to doslovno.
Dugogodišnju lokaciju butika u centru Zagreba, nakon što je ista
načeta potresom, zamijenila je raskošnim butikom
u Strojarskoj 19, gdje je već dugi niz godina Aleksandrin
atelje, ali i impresivni proizvodni pogon.
Prostrani interijer Strojarske proteže se na petstotinjak
kvadrata, od čega oko sto prodajnog prostora, što ga svrstava
među najveće trgovine domaćih dizajnera u regiji, uz ulazni dio u
lounge stilu koji je, pojašnjava Dojčinović, ciljano napravljen
tako, kako bi njezine klijentice imale privatnost i osjećaj
posebnosti za vrijeme shoppinga, ali i kako bi se u svakom
trenutku mogla održavati adekvatna socijalna distanca, sve u
skladu s novonastalim i eventualnim sličnim budućim
prilikama.
Sam kolorit prostora je neutralan, prevladavaju sivi i off-white
tonovi naglašeni zlatnim detaljima, a velika je pažnja pridana
rasvjeti, koja je na taj način pojačala ambijentalnost i
profinjenost, naglasila detalje, ali i dodatno produbila ionako
komforan interijer, dizajniran tako da stavlja naglasak na ono
što se u prostoru nudi - odjeću i modne detalje s Aleksandrinim
potpisom.
U butiku, koji će vrlo skoro nesumnjivo postati omiljena shopping oaza, ali i mjesto za druženje i realizaciju brojnih Aleksandrinih poslovnih projekata, budući da je sada na jednom mjestu uspjela objediniti sve segmente svog poslovanja o čemu je, priznaje, oduvijek maštala, svoje će mjesto prva naći najnovija Lei Lou ljetna kolekcija, koja već sada ima brojne poklonice.
(FOTO:
Maja Kljaić)
„Kolekcije uvijek spremam sezonu unaprijed, pa na nastanak ove
aktualne, srećom, nisu mogle utjecati sve ove nove okolnosti. S
druge strane, još za vrijeme izolacije krenuli smo predstavljati
nove komade i puštati ih u prodaju putem našeg web shopa, koji
radi već dvije godine i koji se u vrijeme krize pokazao kao prava
perjanica mog poslovanja jer je online shopping u tim okolnostima
bio jedini moguć“ - priča nam Dojčinović i dodaje kako ljetna
kolekcija donosi brojne novitete, a njezin osobni favorit ovaj
put ipak, suprotno očekivanjima, nije haljina.
„Iako imam nekoliko sjajnih modela haljina, moj it komad
kolekcije naše su plexy sandale koje želim imati u svim bojama i
koje su za mene pravi ljetni ulov. Naglasak sam stavila i na neke
poslovne komade, na strukturirane lagane sakoe, ali i haljine i
hlače s naglašenim printom, s kojim se volim poigravati već
nekoliko sezona. Ne smijem zaboraviti ni upečatljive salonke s
kristalnim kopčama, statement nakit koji sam još jednom
dizajnirala sa svojim talijanskim partnerima, ali i runway,
pletena torbica Quinn, poslovna torba Lauren ili moderna i
trendi, remen torbica Lottie“ - izdvojila je Aleksandra koja uz
to sve, otkriva nam, paralelno planira još brojne druge projekte
ovo ljeto koji, kaže, uključuju promociju Hrvatske, svjetske
blogerske zvijezde i modu u jednom i tome se već sada neizmjerno
raduje.