Ostalo

Samo za najam stana, hranu i režije izdvoji 38.000 kn! Domaći influencer šokirao računicom koliko potroši...

Janko Janić na TikToku objasnio je svoje mjesečne troškove. Samo na osnovne stvari potroši 40-ak tisuća kuna

A.Š.
14.10.2022 09:00

Neosporno je kako je domaći influencer Janko Janić vrijedan mladić koji se bavi društvenim mrežama, fotografijom, ali i nizom uspješnih poduzetničkih pothvata. Janić, kako je nedavno rekao u intervjuu za RTL.hr , ne poznaje radno vrijeme, a u svoj posao ulaže veliki trud. Poduzetan je, ambiciozan i otvoren po pitanju svoje zarade i troškova. Koliko potroši u nešto manje od mjesec dana, otkrio je na TikToku, a njegova publika je u komentarima vrlo brzo iskazala svoje mišljenje. "Bogat si čovjek", "poštovanje", "pa što ti radiš", pisali su mu pratitelji ispod trenutačno najgledanijeg videa na njegovom TikToku. A ovako je Janko, koji živi sam, opisao svoje troškove...

Za prikaz nam je potreban tvoj pristanak za umetanje sadržaja s društvenih mreža i trećih pružatelja usluga.

"Koliko sam novaca ja, 23-godišnji content creator creator potrošio u posljednjih dvadeset dana? Unajmio sam automobil dvaputa i s gorivom, parkingom i cestarinama stajao me oko 10.000 kuna. Na Uber sam potrošio 500 kuna, a na hranu koja uključuje restorane, dućan, McDonald's i dostave ukupno 4500 kuna. Najam video opreme za par projekata koje sam radio stajao me oko 2600 kuna, a osim toga platio sam asistente za nekoliko projekata te je taj dio s porezima i davanjima državi iznosio 11000 kuna. Naručio sam i nekoliko komada odjeće u iznosu od 1800 kuna te sam na odlaske u kino, kiosk, ljekarnu i klubove s ekipom potrošio 2200 kuna. Isplatio sam si plaću koju ne računam (4750 kn), a tu su i dodatni troškovi za privatne stvari 1000 kn. Stanarinu i račune za internet, mobitel i sve režije ne želim iskreno niti spominjati da se ne srušim (33820 kn)", rekao je u videu. Dakle, samo na osnovno - stanarinu, režije i hranu potrošio je gotovo 38.000 kuna.

U intervjuu za RTL.hr objasnio je čime se sve bavi. "To je definitivno pitanje na koje mi je najteže odgovoriti. Kad bi morao stati i razmisliti, opisao bi se kao osobu ovisnu o kreiranju novih biznisa (kreativnom stvaranju općenito) i content creatora koji neprestano uči te uz sve to prati trendove i pokušava pomiješati trend, originalnost i kreativu, te ih donijeti na naše tržište - i mladima i starijima, a uz to razbiti i sve predrasude", rekao je tada te konstatirao kako su mu društvene mreže velik dio posla.

Janko Janić

"U 2022. smo godini te nema rasprave može li se živjeti od istih - definitivno da može. Pojavom TikToka, doseg do popularnosti, te sama mogućnost da baš tvoja djelatnost ili nešto što te zanima, dovedeš do velike količine ljudi, i skupiš publiku te kreiraš svoj brend - je najveća što je ikada bila. Danas doslovno možeš voljeti staklene čaše za vodu, i od toga napraviti milijunski brend okupljajući fanove istih tih staklenih čaša u cijelom svijetu. Kreiranje publike mjesecima, povezivanje s istima, te konverzija kroz poduzetni dio poput kreiranje web stranice gdje ćeš baš ti prodavati npr. svoje čaše. Zvuči čudno, ali sve tako funkcionira", objasnio je ovaj kreativac svoju poslovnu filozofiju.