BEOGRAD - Prema pisanju srpskih tabloida, izdavačka kuća PGP RTS, koja novi Severinin album izdaje u Srbiji, otkazala je promociju istog zbog slabe prodaje koja je, tvrde, "ispod očekivanja". Neki podaci govore kako je Severina na srpskom tržištu prodala tek pet tisuća primjeraka albuma "Zdravo Marijo", što je dvostruko manje od očekivanog, unatoč agresivnoj promociji i brojnim televizijskim gostovanjima.
Izdavačka kuća navodno nije htjela platiti najam broda koji je bio ključan za Severininu promociju. Splitska se pjevačica, naime, itekako potrudila kad je riječ o medijskom predstavljanju albuma - u Zagrebu je napravila svadbu i izazvala mini-skandal, a u Sarajevu je dijelila ćevape i satima se družila s obožavateljima.
Bez skupog broda i s lošom prodajom albuma promociju tako nije imalo smisla organizirati, pišu tabloidi i dodaju kako je najpoznatija hrvatska pjevačica u Srbiji propala, barem u poslovnom smislu. Iako ima obožavatelje, većina slušatelja njezinog profila smatra da njezino koketiranje s narodnjacima nije nimalo zanimljivo u usporedbi s onim što rade protagonisti prave narodnjačke scene u Srbiji - kad je u pitanju glazba, ali i izgled.
Prodaja u Hrvatskoj još uvijek nepoznanica
Dallas Records, izdavačka kuća koja u Hrvatskoj sa Severinom surađuje još od famoznog porno uratka, javnosti i dalje ne otkriva podatke o prodaji. Nekoliko tjedana nakon izlaska albuma "Zdravo Marijo", na kojem je Severina radila s Goranom Bregovićem i Marinom Tucaković, plasirana je vijest kako album bilježi "rekordnu prodaju", no do današnjeg dana nije precizirano što to točno znači.