Ostalo

Što trebamo popraviti: evo kako marketinška industrija vidi prosječnog Hrvata

Nimalo poticajne nisu reklame koje nas svakodnevno bombardiraju na internetskim servisima. Stižu nam, navodno, na temelju onoga što na internetu tražimo i možemo vam reći - nije baš da pogađaju 'u sridu'. Gledamo li, naime, samo reklame koje nam iskaču po ekranima, prosječni Hrvat je proćelav, žutih zuba, debeo i izvan forme

Dario Todorović
26.01.2016 16:36

Pronalaze nas u domovima, čekaju nas i kad stignemo na posao. Reklame koje pecaju u mutnom uvijek nekako pronalaze put do nas čim otvorimo elektroničku poštu ili neku internetsku stranicu. Ne pitaju nas kakvi smo zapravo, muče li nas ćelavost, strije i čukljevi, već se samo - nude.

Budući da sa sobom nosimo i pametne telefone, od količine proizvoda koji nas žele poboljšati, lako nam se zavrti u glavi.

Antropometrijska istraživanja kažu kako je prosječni Hrvat visok 176 centimetra i teži 82 kilograma, a Hrvatica 163 centimetra i 68 kilograma. Ali kad bismo gledali samo prema silnim proizvodima koji nas pokušavaju poboljšati, naša bi slika bila puno drukčija.

Sudeći prema reklamama, prosječni Hrvat je proćelav, žutih zuba, debeo i izvan forme. Ne samo da ima mali penis, već ima i problema s potencijom.

Ni žene ne prolaze bolje jer čini se sve imaju masnu kosu, preguste obrve, tanke usnice, male grudi, previše kila, proširene vene i naravno - čukljeve.

Kada bismo sve to stopili u jednu osobu, pogledajte u videu kako bi izgledala prosječna Hrvatica prema marketinškoj industriji.