U ožujku ove godine predstavili smo vam prelijepu Slovenku Ulu Šemole .
Iako mnogi misle kako je Ruskinja, Ula dolazi iz susjedne Ljubljane te je puno više od samo lijepe žene te Instagram senzacije.
Uli je trenutni dom daleki Bali, a pokrenula je i vlastitu modnu liniju No Sugar Added Bali koju reklamira ona sama zajedno sa svojim jednako atraktivnim prijateljicama, a riječ je o bikinijima te odjeći za plažu.
"U Sloveniji sam se bavila showbusinessom. Imala sam svoju plesnu grupu, bila menadžerica grupe Vanillaz i na kraju vodila klub Cirkus dvije godine prije odlaska na Bali. Slovenija mi je uvijek pružila svu ljubav, ali sam ju prerasla. Brzo sam shvatila da mi treba više za glavu, srce i posao. Da bi radio velike stvari moraš biti otvorenog uma, što je kod nas teško. Još uvijek smo konzervativni, puni zavisti i predrasuda,a ja se nikako ne mogu nać u tome. Za mene nebo nije granica i trava nije zelenija kod susjeda. Tako me put odveo na Bali. Na 14 dana, a sad ima 2 godine. Nekako me je otok odabrao. Brzo nakon dolaska rodio se moj brand i katapultirao me među top brandove u Indoneziji, ali i po cijelom smo svijetu kroz online shop", otkrila je Ula za RTL.
Na Instagramu ju prati više od 90 tisuća obožavatelja koje oduševljava svakom svojom fotografijom, a do nje su došle i neke svjetski poznate face, kao npr. reper Tyga , bivši dečko Kylie Jenner . "Ima svega i svašta, a najzanimljivije kad ti se u inboxu nađu Tyga ili DJ Snake ili netko drugi tog đira. Ja ne vidim negativu (čitaj blokiram), tako da je moj Instagram jedna velika ljubav", rekla nam je tada.
A do nje je preko Instagrama stigao i kralj Instagrama i pokera, kako god hoćete, razuzdani bogataš Dan Bilzerian te je brzo postala jedna od njegovih štićenica, odnosno njegovog branda Ignite .
"Još prije Ignitea pričali smo u porukama na Instagramu. I naručio je jedan od mojih dizajna te me zamolio da stavim Ignite logo na kimono i pošaljem mu. Tu smo počeli našu priču", otkriva nam ekskluzivno Ula. Što točno znači biti u Danovom krugu, odnosno raditi za njega?
"Marketing Ignitea. Kroz bikini i sportsku odjeću, fotke na socijalnim mrežama. Dan je kralj marketinga. Uvijek sve izgleda kao natjecanje za Miss svijeta i fokanje za Playboy". Ipak, Ula ne putuje svijetom s njim.
"Postoji razlika između cura koja idu na njegova putovanja te nas koje taj dio ne zanima. Ja samo radim promociju preko društvenih mrežama gdje sama određujem što ću snimiti i kako", ističe Ula. A kakav je Dan o kojem kruže razne priče?
"Ljudima radi mašta. A to je prvo što ga i čini tako poznatim. Iz moje perspektive je introvert. Iako to nema veze s onim što vide ljudi. Mašta. To je sve." Je li to doista tako glamurozan i raskalašen život kako gledamo na društvenim mrežama?
"Je i nije. Društvene mreže su reality show, ne samo stvarnost", ističe Ula, kao i to da misli da je ona trenutno jedina djevojka iz regije koja radi s Danom.