Ostalo

Svi se pitaju tko je crvenokosa ljepotica u novoj kampanji Ive Jerković? Sama nam je otkrila čime se bavi...

Riječ je o mladoj PR-ici Karli Rinčić koja nas je oduševila na prvu.

Ena Domić
11.02.2021 14:30

Godina iza nas bila je prepuna izazova.

Svaka industrija pa tako i ona beauty, doživjela je svojevrsnu promjenu i novonastalu situaciju kojoj se trebala prilagoditi. Saloni za uljepšavanje su i inače oaze mira za svaku ženu, a u ovim nepredvidivim danima, postali su još veće utočište i bijeg od stvarnosti. Promjene su često dobra stvar, a nova frizura ponekad na simboličan način označava i novi početak.

Iva Jerković i Karla Rinčić

(FOTO: Matea Smolčić Senčar)

Poručuje to nova kampanja zagrebačkog salona Larita Ive Jerković koja je tom prilikom ponovno uskočila u ulogu modela, a okružila se još nekim prekrasnim djevojkama.

To su Angela Blaće, Nuša Prižmić, Ana Krstulović, ali i Karla Rinčić , crvenokosa djevojka koja je izazvala veliku pažnju. Riječ je o mladoj PR-ici koju smo za početak zamolili da nam se malo predstavi.

Karla Rinčić

(FOTO: Matea Smolčić Senčar)

"Rođena sam davne 1993., a kad me pitaju odakle sam – uvijek kažem da sam Dalmatinka s mora, bračko – trogirska veza, iako sam rođena u Zagrebu i veći dio života živim u Zagrebu. Završila sam novinarstvo, ali PR je pronašao mene. Moj put u ovom poslu je krenuo kada sam u PR365 studiju, u kojem i danas radim, došla na praksu prije otprilike četiri godine. Već tad sam znala da bih se voljela baviti ovim poslom."

Riječ je o PR agenciji pod vodstvom Davora Grgina kojoj je svakako najpoznatija klijentica Severina . A kako izgleda Karlin posao s druge strane kamere?

"Mislim da bih mogla, baš kao i sve moje kolege iz ove branše, nabrajati satima, ako ne i danima. Ali ukratko, od pisanja objava za medije, sastavljanja ponuda, odrađivanja sastanaka, organiziranja evenata, vođenja društvenih mreža pa sve do slaganja i raspremanja photo walla na događajima... Uglavnom, čovjek uči dok je živ", spremno za RTL.HR odgovara Karla. Što znači biti PR u Hrvatskoj? Većina misli da se radi o glamuroznom zanimanju. Misli li tako i ona?

"Mislim da je ovo pitanje na koje svi koji rade u PR-u onako, lagano uzdahnu.
Naravno da ima divnih i prezabavnih trenutaka, ostvaruju se poznanstva, stvaraju prijateljstva. PR je posao od 0-24 i često nije konstantno hodanje po crvenom tepihu, dapače, ima trenutaka kada se pitaš 'šta je meni ovo trebalo?' Kada imaš super kolege i suradnike, sve je lakše."

Na kraju nas je zanimalo i kako to da je iz PR-a uskočila u beauty kampanju?

"Ukratko, dio kampanje sam jer me Iva Jerković pozvala da budem dio nje, a i znamo se već duže vrijeme. Svidjela joj se moja boja kose i izgled pa je i nastala ideja da u kampanji sudjeluju 'obične' djevojke s različitim bojama. Reakcije su pozitivne, ne volim glumiti lažnu skromnost, budimo realni - lijepo je čuti kompliment." A što Karla planira u budućnosti? "Hmm, otići na Brač, piti vino i sve zalijevat maslinom uljem, što prije – to bolje!"

Po svemu sudeći, ovo je tek njezin početak, a Karli želimo puno sreće i uspjeha prije negoodena voljeni Brač u neke mirnije luke.