Marketinške službe nogometnih klubova biraju različite načine kako bi promovirali svoje aktivnosti i proizvode.
Nogometne navijače diljem Hrvatske razljutio je, ali u isto vrijeme i od jada nasmijao, Dinamov spot kojim su pokušali navijače motivirati da kupe godišnje ulaznice .
Uz pomoć dvojice 'hajdukovaca' cilj im je bio animirati one kojima je plava boja u srcu, a koliko su uspješni bili najbolje govori sinoćnja utakmica protiv Žalgirisa na kojoj se okupilo tek nešto više od 4.000 navijača.
No, nije sve tako sivo za hrvatske prvake s obzirom da je iz Engleske stigao još lošiji reklamni spot i to u režiji Blackburn Roversa.
Reklama je zamišljena kao spremanje poznatijeg starijeg navijača za izlazak, no umjesto sa svojom dragom, ljubitelj Roversa odlazi u kupnju novog dresa.
Za kraj, upro je prstom u navijače poput Ujaka Sama uz riječi "Znaš da želiš novi dres", a ni pjesma Barryja Whitea kao glazbena podloga nije mogla popraviti dojam.