Vlasnice brenda Bela Glow, Tia Mamić i Lada Mitrašinović , poznatija kao Bela Make Up Lada, objavile su kako njihov brend više neće postojati, a mi smo kontaktirali poduzetnicu koja nam je objasnila u čemu je problem i zašto povlače ovaj kozmetički brend s polica i web shopa.
To je u principu to, ne možemo nabaviti dvije sirovine koje su važne za naše proizvode, a zamjene nema. Sve nas je pogodila ova situacija, što s ratom, a što s pandemijom. Proteklih nekoliko mjeseci smo se ubijale od posla u nadi da ćemo pronaći rješenja, ali nije išlo", rekla nam je Tia Mamić. Kako su objasnile u objavi, nakon ove ljetne sezone (ili do isteka zaliha), primorane su obustaviti proizvodnju Bela Glow proizvoda zbog političko-ekonomske situacije koja je pogodila cijeli svijet.
"Nažalost, na takvu smo se odluku odlučile zbog nemogućnosti nabave kvalitetnih sastojaka i povećanja cijena sirovina koje koristimo u našoj proizvodnji. Iako smo pokušavale pronaći kvalitetnu zamjenu za određene sirovine, to nije bilo moguće. Htjele smo zadržati našu kvalitetu od početka, no zbog trenutnih okolnosti, to ne bi bilo lako", poručile su i zahvalile kupcima na suradnji.
Ne znam što je li ovo konačno, ali kako stvari stoje to je to. Jako smo pogođene time", rekla nam je dodatno Tia te priznala kako im društvene mreže posljednjih nekoliko sati 'gore' od pitanja zadovoljnih klijentica koje negoduju jer će ostati bez omiljenog proizvoda. Drogerije su, kaže, opskrbile na neko vrijeme, a proizvodi se također još uvijek mogu kupiti i njihovoj službenoj web stranici. O svemu se na svome Instagramu oglasila i Lada te napisala: "Cure, svima hvala do neba".
Supruga sportskog menadžera Marija Mamića i poznata zagrebačka vizažistica posao su pokrenule 2020. godine. U ponudi imaju puder losion za tijelo u tamnijoj i svjetlijoj boji, brončani pigment i ulja za sunčanje.
"Jako sam sretna i uzbuđena zbog ovog proizvoda. Lada i ja oduvijek smo prijateljice i nekako stalno sanjarimo o projektu kojim bismo zaokružile neke zajedničke misije i vizije. Prilikom stvaranja Glow&Goa, ono čime smo se vodile bilo je to da to bude isključivo hrvatski proizvod i ponosna sam na sve naše partnere koji su nam u ovim kompliciranim trenucima omogućili da dobijemo proizvod o kojem smo dugo maštale. Iako nismo tako planirale, ali ispalo je kako su na samom projektu Glow&Go surađivale samo žene koje su se od samog početka priključile svim srcem i bile podrška jedna drugoj u svakoj situaciji", ispričala je ekonomistica Tia prije dvije godine, koja se za ovaj posao usavršavala i u SAD-u za projekt i vizualnu menadžericu.