Svatko se sa smrću nosi na svoj način. Jedna poduzetna Francuskinja nikako se nije mirila s gubitkom oca, danima je plakala, gledala njegove fotografije, mirisala jastuk na kojem je spavao.
No kad je miris nestao, kreirala je parfem s njegovim mirisom.
"Imala sam potrebu sačuvati miris koji je za mene specifičan i ima emocionalno značenje. Smatram da je to prilika pretvoriti tugu u energiju i iskoristiti je za nešto pozitivno", rekla je Katia Apalateugui , dizajnerica parfema.
Agentica za nekretnine tako se sa sinom odlučila baciti u biznis. Kreirat će parfeme s mirisom preminulog člana obitelji. Prodavat će ga ožalošćenima u suradnji s pogrebnim poduzećima, pa ćete tako uz fotografije i snimke sprovoda za sitnih 560 eura moći kupiti i bočicu s pokojnikovim mirisom.
"Za razliku od mame, ja sam imao potrebu osnovati tvrtku i pomoći drugima", rekao je sin ožalošćene Florian Rebeau , koji joj je pomogao u izradi parfema.
Četiri tisuće kuna za miris pokojnika. Budući da pogrebni biznis već godinama cvjeta, sigurni smo kako će procvjetati i ovaj.
Više o magazinu Sve u šest pogledajte na službenoj Facebook stranici.