Ostalo

U gradskom prijevozu nije poželjno jesti i ljubiti se!

Trotjedna kampanja pod nazivom "Obzir ima prednost" upozorava na nepoželjne oblike ponašanja u gradskim autobusima, tramvajima i podzemnoj željeznici. Za kampanju je iz gradskog proračuna izdvojeno 250.000 eura.

K. T. - HINA
12.09.2013 14:30

Bečki gradski prijevoz pokrenuo je kampanju kojom želi upozoriti na nepoželjne oblike ponašanja u svojim vozilima, a ako kampanja ne bude neuspješna, uslijedit će kazne za one koji se ne budu pridržavali pravila.

Trotjedna kampanja pod nazivom "Obzir ima prednost" upozorava na nepoželjne oblike ponašanja u gradskim autobusima, tramvajima i podzemnoj željeznici. Za kampanju je iz gradskog proračuna izdvojeno 250.000 eura.

U gradskom prijevozu nepoželjno je primjerice jesti, ljubiti se, telefonirati ili slušati glazbu.

"Radi što hoćeš, ali ne ovdje", piše na plakatima koji upozoravaju putnike na neprimjerene oblike ponašanja i pozivaju na obzir prema drugim putnicima.

Kampanja obuhvaća i neuobičajene poruke putem razglasa u vozilima. Primjerice, putnike se poziva da dođu u ured za izgubljene stvari kako bi uzeli pomfrit ili novine koje su ostavili u gradskom autobusu.

Zaposlenici gradskog prijevoza uskoro će početi i osobno upozoravati putnike koji se ne budu pridržavali uputa. "Ako to ne pomogne, kažnjavat ćemo", izjavio je ravnatelj bečkog gradskog prijevoza Eduard Winter.