Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
samo bez napora

U ovo doba ne radite gotovo ništa!

Produktivnost djelatnika nalazi se na mrtvoj točki u 14.55 sati.

Image
RTL/Hina/ 10.6.2013. u 11:24
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Produktivnost je najniža u doba između obroka i ponovne gužve na kraju radnog vremena, kada su djelatnici nesposobni za bilo kakav značajniji napor, pokazalo je istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji čije rezultate prenosi Daily Mail.

Kako bi ublažili nedostatnu produktivnost, oni ubijaju vrijeme i čekaju povrat energije lutajući Facebookom ili zamišljajući ostatak dana.

Čak i najrevnije zahvaća neobjašnjivo raspoloženje kada sat pokaže 14.55, a britansko istraživanje provedeno među 420 ljudi pokazuje da se velika većina djelatnika skriva iza ekrana.

To vrijeme odgovara trenutku kada mrtvilo nakon obroka obuzima tijelo. Želudac je težak, pogled mutan i čini se da su ekrani usisali djelatnike koji zure u njih, iako se ustvari ništa ne zbiva. Međutim, tada se provjeravaju profili prijatelja na Facebookeu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"Istražili smo vrhunce i dna tijekom dana u pogledu produktivnosti. Bitno je održati redovnu razinu rada i ne dopustiti da otklizi u krajnosti", savjetuje Michael Davies iz agencije London Offices koja je provela istraživanje. Ako je u 14.55 produktivnost na mrtvoj točki, 10.26 i 16.16 su najproduktivniji trenuci dana.

U 10.26 konačno dan počinje nakon čitanja i slanja elektoničke pošte i nakon određivanja dnevnog plana rada. A u 16.16 svi pokreću turbo pogon kako bi napustili radno mjesto na vrijeme. Većina ispitanih je priznala da mentalno više nije prisutna 18 minuta prije odlaska.

Upravo se čita

Image
VEČERAS JOŠ DVA VJENČANJA!

Neke mladenke na prvu razočarane: 'Probala sam, ali ne mogu biti fejk'

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
za rtl.hr

Zvijezda 'Ruže vjetrova' otkriva kako živi danas: Zbog djece se čak i moj odnos prema poslu promijenio

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba