ZAGREB - Iako su se mnogi smijali ideji Danijele i pokojnog Dine Dvornika o pokretanju agencije za poznate, Eventuša je počela s radom i dobila prve poznate klijente. Ako je suditi po popisu zvijezda koje će na evente dosad dolaziti posredstvom Danijele Dvornik, u hrvatskom javnom životu (barem kad su u pitanju promocije parfema) dosad je vladao pravi kaos, kojeg će agencije ovog tipa donekle dovesti u red, a poznatima sistematizirati zaradu od naslikavanja po trgovinama.
"Teško mi je općenito govoriti o cijeni nečijeg pojavljivanja jer sve to ovisi o osobi i vrsti događaja na kojemu netko želi da se pojavi. No, mislim da će honorari u prosjeku biti između 500 i 1500 kuna, a ja ću kao posrednik uzimati 15 posto", rekla je Danijela Dvornik Jutarnjem listu i dodala: "Takva je praksa uobičajena u svijetu, pa ne vidim zašto ne bi postala i kod nas. Potreba za takvom uslugom itekako postoji u Hrvatskoj, a ja ću s vremenom povezati zabavljače svih profila".
Putem Eventuše tako odsad možete naručiti Aleksandru Grdić, Dina Bubičića, Nevena Ciganovića, Ivanu Banfić, Davora Gopca, Alku Vuicu. Lica iz društvene kronike mahom su oduševljena ovom idejom i ne skrivaju činjenicu da se, po pitanju zarađivanja od evenata, "nije znalo tko pije a tko plaća". Svoju će popularnost odsad tako doslovno moći mjeriti - kad ne budu mogli doseći tisuću eura, znat će da je vrijeme za novi skandal i pokoju naslovnicu tabloida, pa da cijena opet zablista.