Yucatan Meksiko - zemlja tekile i sombrera, drevne civilizacije Maja, stotina kilometara pješčanih plaža i munjevito rastućeg turizma.
"Većina ljudi ovdje dolazi zbog bijelih pješčanih plaža koje su vrlo poznate diljem svijeta i zbog bistrog mora koje je pogodno za ronjenje, ali ljudi također žele vidjeti majansku i meksičku kulturu", ispričao je turistički vodič David.
Na ulici možete naučiti kako se motaju cigare, a one najbolje pašu uz domaću tekilu. Carlos podučava njenom pijenju nas neuke Europljane.
"Blanco tekila sa stopostotnom agavom! Agava je biljka od koje se pravi, mora biti stara od osam do dvanaest godina. Blanco tekilu pijete sa soli i limetom ili služi za spravljanje margarita. Tekilu staru godinu do tri godine maksimalno, zovemo anjeho, ona se pijucka iz veće čaše kao konjak", pojasnio je prodavač tekile Carlos Gonzales.
Zemlja je jeftina, domaćini su ljubazni, no kršiti zakon nije baš uputno. Policijske punktove i ekipu naoružanu do zuba može se vidjeti na svakom koraku.
Turistički koncept zasniva se na all inclusive ponudi. U oko 400 hotela majanske rivjere turistima ne nedostaje ni ptičjeg mijeka. U to smo se uvjerili u hotelima Karisma resorta.
"Što bi gost mogao da nađe u najboljim restoranima u bilo kojem gradu u Europi ili u Americi, mi želimo da mu to damo u našem hotelu. Znači svi restorani su a la cart, nema buffet dininga", kazao je Saša Milović , potpredsjednik hotelskih operacija Karisma Resorts.
Karisma se u Hrvatskoj udružila sa Agrokorom i TUI-jem, već su kupili hotele na otoku Kalamota, a za oko su im zapeli i Kupari.
"Ideja nam je da za naredne tri do četiri godine imamo oko 3.000 soba u Hrvatskoj", dodao je Milović.
Svaki resort ima po dva zaposlena na jednog gosta. Sve moguće sportske aktivnosti, vanjske i unutarnje koktel barove, batlere na plaži, ogromne spa i velnes centre.
I to je meksička priča. Turisti uživaju u raju, zidom i žicom pod naponom odvojeni od onog drugog - pravog Meksika.
Ostalo
Upoznajte Meksiko - novu hit turističku destinaciju!
Krajem ljeta turizam je već tradicionalno glavna tema jer je vrijeme za zbrajanje i procjene sezone. No, ovaj put se nećemo baviti domaćom turističkom sezonom, nego smo provjerili kako se s tom gospodarskom granom nosi Meksiko, zemlja koja bilježi najveći turistički rast u posljednjih nekoliko godina.