Ostalo

Uskoro Dan komunikacije: Kolika je doista moć interneta?

Mnogima je san postati viralna senzacija. U posljednjih nekoliko godina internet je postao toliko jak, da vrlo brzo od nekoga može stvoriti zvijezdu. Prepoznali su to mnogi marketinški stručnjaci, pa njihove reklame nerijetko postaju baš to - viralni hit

RTL
12.03.2015 18:30

Ako imate internet i kompjuter, onda znate što je digitalni marketing, samo toga vjerojatno niste svjesni! No upravo je on važan dio Dana komunikacija, gdje se nagrađuju kampanje koje ste i vi možda podijelili na društvenim mrežama.

"Traži se nekakav feedback, a da bi dobili feedback od korisnika, morate ih zainteresirati, zabaviti, na neki način i ganuti, morate ih osvojiti", objasnio je Đuro Korać , član žirija natjecanja Mixx.

A ciljani feedback nije psovanje stranica koje se otvaraju ničim izazvane baš onda kada trebamo nešto važno obaviti na internetu.

"Mi trebamo biti tamo kad nas oni trebaju, a ne da ih maltretiramo što često se događa. Internet je općenito 'pull' medij", rekla je Anđela Buljan Šiber iz organizacije Dana komunikacije.

Mixx će na natjecanju ocjenjivati četiri kategorije strategija kreativa i rezultat same kampanje",

Sjećate se reklame za jedan automobilski brend u kojoj Jean Claude Van Damme između dva kamiona napravi špagu? E, o tome vam govorimo!

Više u videoprilogu.