što bi bilo, da je bilo

Veliki peh: Dinosauri bi možda i danas hodali Zemljom!

Ova je studija okupila 11 vodećih stručnjaka za dinosaure iz Velike Britanije, SAD-a i Kanade kako bi donijeli procjenu posljednjeg istraživanja o izumiranju dinosaura prije 66 milijuna godina.

Foto: someinterestingfacts.net
K. T./HINA/ 28.7.2014. u 15:33
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dinosauri su imali "veliki peh" kada je došlo do njihova iskorjenjivanja jer su u vrijeme udara asteroida bili najosjetljiviji, pokazala je nova studija, a prenosi u ponedjeljak BBC.

Dr. Steve Brusatte sa Sveučilišta u Edinburghu izjavio je da su porast razine mora i vulkanska aktivnost učinile mnoge vrste podložnijima izumiranju.

One su mogle preživjeti da je asteroid pogodio Zemlju nekoliko milijuna godina kasnije ili ranije, kazao je on nazvavši to "velikim pehom".

Ta je procjena objavljena u stručnom časopisu BiologicalReviews.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"To je bio slijed događaja u vrijeme kada su dinosauri bili najosjetljiviji", rekao je Brusatte za BBCNews.

Upravo se čita

AJOJ

Ostaju ili odlaze iz eksperimenta? Saša i Bojan na prekretnici, a ona s njim ne želi baš nikakav odnos

Postoje dokazi da su neke vrste dinosaura ugibale nedugo prije udara asteroida.

Jedno od ključnih pitanja jest bi li to postupno ugibanje dovelo do izumiranja tih životinja da nije bilo udara asteroida.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Brusatte vjeruje da je asteroid pogodio Zemlju nekoliko milijuna godina ranije prije nego što se pogoršala situacija u njihovom ekosustavu ili nekoliko milijuna godina kasnije kada su se dinosauri mogli oporaviti, da bi i danas hodali Zemljom.

Više s weba