Premijera novog nastavka superuspješne franšize 'Ratovi Zvijezda', koju je pokrenuo George Lucas još davne 1977. održana je sinoć u Los Angelesu.
Dok se izvorne reakcije još uvijek sažimaju, marketinški 'boom' nastao oko filma dosegao je svoj vrhunac.
Netaknute naravno, nisu ostale ni društvene mreže, pa je tako Facebook uveo opciju pomoću koje svaki korisnik na svoju profilnu fotograiju može dodati svjetlosni mač, univerzalno oružje svakog Jedija iz filma.
Što se tiče boja, možete izabrati crvenu boju, koja predstavlja zlo, ili plavu, najčešću boju mača kakve koriste ratnici Jediji.
Iako se je prvotna namjena bila pružiti obožavateljima šansu da na različite načine podrže svoj film, u medijima se već raspravlja kako bi ova mogućnost mogla uvelike promijeniti budućnost Facebooka i pretvoriti ga u alat za masovno oglašavanje, iako, budimo realni, on to već i danas jest.