Novi marketinški trend znan i pod nazivom sign spinning patentirao je Hrvat Max Jurovich kao novi oblik reklamiranja koji su on i njegovi prijatelji izmislili nakon što smo pogledali ekstremne sportske igre u San Diegu.
"Ovo je mješavina gerila marketinga, ekstremnih sportova i uličnih predstava", pojasnio je Max.
Tako je američki purger pokrenuo opaki trend, a "čovjek sendvič" pao je u zaborav.
"Sign spinning" trenutno se smatra najefektnijim i najjeftinijim oblikom direktnog marketinga, a Maxova ideja proglašena je jednom od najboljih marketinških poteza u SAD-u.
Ne zarađuje samo Max. Svaki od tinejdžera koji "vrte" znakove po satu okrene stotinjak kuna.
Obično traže ljude dobrih atletskih sposobnosti te one koji su trenirali sportove poput košarke, američkog nogometa, skateboardinga i breakedancinga jer je sign spinning kombinacija svega toga.
U međuvremenu su čak pokrenuli i svjetsko natjecanje u vrtnji znakova. Za sad još čekaju ekspanziju. Kako natjecateljsku tako i poslovnu.
"Moj san je proširiti posao i na druge zemlje i gradove u Europi, a posebno na Hrvatsku. Možda pokrenem posao u Dubrovniku ili Zagrebu gdje imam obitelj", rekao je utemeljitelj Max.
To će mu vjerojatno i poći za rukom ako mu zagrebačkigradskioci daju dozvolu. Naime, u nekim su ih američkim gradovima, zbog opasnosti po vozače, zabranili.