NEVJEROJATNO OTKRIĆE

Znanstvenici otkrili kako nastaje zlato u svemiru!

Znanstvenici iz Centra za astrofiziku Harvard-Smithson tvrde da imaju nove dokaze o tome kako nastaje zlato.

RTL/ 19.7.2013. u 9:41
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pri sudaru neutronskih zvijezda nastaje zlato, tvrde znanstvenici iz Centra za astrofiziku Harvard-Smithson koji kažu da imaju nove dokaze o tome.

Neutronske zvijezde su zapravo mrtve jezgre nekadašnjih zvijezda, a u prošlosti su eksplodirale u obliku supernove.

Kada dođe do sudara, one u svemir izbacuju količinu zlata jednaku masi čak deset Mjeseca! Na današnjem tržištu vrijednost tog zlata iznosila bi oko 10 oktilijuna dolara, procjenjuje astronom Edo Berger.

"Zlato i platina u našem prstenju, isto kao i uran u našim nuklearnim bombama i reaktorima, djelići su neutronskih zvijezda, koji su nastali davno prije rođenja našeg Sunca", rekao je astronom Stan Woosley sa Sveučilišta Kalifornija.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

To isto zlato koje je nastalo u svemiru, postalo je dio Zemljine formacije kao i ostatka Sunčevog sustava. Zlato koje je sudjelovalo u formiranju Zemlje je potonulo u njenu koru, a ono koje nalazimo na površini donijeli su meteoriti prije 200 milijuna godina.

Više s weba