Ostalo

Grubnić se u tajnosti bacio u dizajniranje vjenčanica i za zaštitno lice kampanje odabrao Tatjanu Dragović

Marko Grubnić u tajnosti je pripremao kolekciju vjenčanica brenda Mia Couture. Radi se o vjenčanicama za sve djevojke koje teže drugačijem i ekstravagantnijem stilu. Bezvremenska klasika, materijali poput čipke, tila i svile čine ju bajkovitom, ali u isto vrijeme i otkačenom. Jako sam se posvetio ovom projektu jer su vjenčanja i haljine moja velika strast. Pomisao da upravo tvoja haljina nekome može biti najljepši podsjetnik na jedan od najvažnijih dana u životu, neprocjenjiva je nagrada i zadovoljstvo. Osobno ću po željama budućih mladenki prisustvovati probama jer mi je bitno da svaki detalj paše kao saliven. Smatram da vjenčanica mora biti bezvremenska i da ju upravo to čini savršenom. Kada mladenka pogleda sliku s vjenčanja za 20 godina, želim da bude zadovoljna", rekao je Marko. Budući da kampanja predstavlja snažnu suvremenu ženu s iznimnim ukusom, dizajner je za zaštitno lice kampanje izabrao Tatjanu Dragović.

RTL
20.01.2020 12:58
Grubnić se u tajnosti bacio u dizajniranje vjenčanica i za zaštitno lice kampanje odabrao Tatjanu Dragović