Ostalo

Omražena glumica se pitala kako postati još omraženija, pa je počela reklamirati seksualna pomagala u ovo...

Gwyneth Paltrow prije nekolik je godina Hollywood zamijenila tvrtkom Goop koja doista graniči s dobrim ukusom.

Tabloid.hr
07.04.2020 15:15

Bizarni savjeti, bizarni proizvodi i bizarni ljudi koji se reklamiraju putem nje - tako bi najbolje mogli opisati tvrtku Goop bivše holiuvdske glumice Gwyneth Paltrow .

47-godišnja oskarovka Hollywood je zamijenila uredom i osnivanjem spomenute tvrtke koja nudi modne i beauty savjete te savjete o zdravoj prehrani, vodiče kroz gradove, recepte i još niz šarolikog sadržaja. S vremenom je tvrtka dobila i svoju online trgovinu te postala pravo malo carstvo kojem su se kritičari prethodno smijali.

Uz to, Gwyneth je jedne godine doslovno proglašena "najomraženijom osobom godine" , pa ne čudi što su postojale sumnje u uspjeh njezinog poslovnog carstva.

U dosadašnjem radu tvrtke spominjale su se bizarne stvari poput vaginalnih jaja koja navodno reguliraju menstrualni ciklus ili energetskog egzorcizma, prodavale svijeće s mirisom vagine, a glumica sada reklamira svoja seksualna pomagala, što je izazvalo burne reakcije javnosti.

Naime, Gwyneth je u nedavnom live chatu s jednom psihologinjom otkrila kako joj seksualni život pati zbog karantene te kako ona i muž nemaju privatnosti zbog djece. No očito je spas odlučila pronaći u vibratorima koje zdušno reklamira.

"Najbolji vibratori za solo užitak i igru partnera" stoji u naslovu članka u jednom časopisu koji ih reklamira, gdje su prikazane cijene te različite verzije proizvoda, no javnost joj je jasno poručila kako ovo nije vrijeme za reklamiranje takvih stvari.

"Trebala bi imati barem malo dostojanstva", "Prestani više", "Može li netko ušutkati ovu neinteligentnu ženu?", samo su neki od komentara koji su se mogli pročitati.

Naravno, Gwyneth je odmah brže-bolje na službenim web stranicama dala i savjete parovima kako koristiti ta pomagala kako njihov seksualni život ne bi patio u ovim teškim vremenima. No, iako ju kritiziraju na svakom koraku, očito da posao ide, jer tko bi radio s gubicima.

Živjela Amerika!