Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Hrana kao lijek

Vlaknastom hranom protiv tumora!

Poznato je da su vlakna odlična za našu probavu, dok brojna istraživanja su ustvrdila poveznicu kod prevencije tumora, posebno debelog crijeva.

Image
Foto: Pixabay
RTL.HR/ 10.12.2021. u 7:58
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Zdrava hrana

Jedna rajčica na dan umanjuje rizik od raka, a obiluje i vitaminom C

Image
Zdrava hrana

Jedna rajčica na dan umanjuje rizik od raka, a obiluje i vitaminom C

Kod bolesti bitno je kakvu hranu unosimo u naš organizam s obzirom da svaka hrana obiluje različitim mineralima, vitaminima, proteinima i vlaknima. Vlaknasta hrana se obično krije u žitaricama, sjemenkama, povrću i voću

Hrana bogata vlaknima ujedno može pomoći kod smanjenja šećera u krvi, snižavanju kolesterola i prevenciji srčanih bolesti. Pomaže nam i kod dijete, jer regulira našu prehranu i pospješuje probavu. Prema stručnjacima, treba nam barem 30 g vlakana na dan.

Pomaže li vlaknasta hrana kod tumora?

Kako napreduju istraživanja oko prevencije zloćudnih tumora, pokazalo se da veliku ulogu igra naša prehrana. Pogotovo se preporuča hrana bogata antioksidansima i vlaknima.  Na studiji od 265 slučaja raka, pokazalo se da svakodnevan unos topivih i netopivih vlakana ima utjecaj na kolorektalni karcinom i rak debelog crijeva. 

Vlaknasta hrana ubrzava našu probavu što znači da da otpadne ili štetne tvari kraće se zadržavaju u našem tijelu, pogotovo debelom crijevu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Prirodne izvore vlakana možemo uvrstiti kroz sva tri obroka, čak i međuobroke zahvaljujući raznovrsnim namirnicama.  

Gdje se krije vlaknasta hrana?

Cjelovite žitarice su bogate vlaknima i zato odličan izbor za doručak u obliku zobenih pahuljica koje možete upotpuniti antioksidansima iz voća (kao što je bobičasto ili suho voće).  Vlaknasta hrana se krije i u kruhu, tjestenini, smeđoj riži ili bulguru. Povrće je odličan saveznik za našu probavu i trebalo bi jesti više brokule. Vlaknasti izvor ima u chia sjemenkama, lanenim sjemenkama, grašku ili grahu. Za ručak ili večeru, uvijek je zdrav lonac variva! Od voća, korisno je obratiti pažnju na ono koje je bogato vitaminom C kao što su naranča, grejp i rajčica, no maline, jagode, banane, jabuke, mango i guava su dobar vlaknasti izvor umjesto deserta.

Upravo se čita

Image
ZANIMLJIV NAZIV

Paulinino glavno jelo je njemačko, a vole ga i brojni Hrvati: 'Ovo je vjerojatno najkraći recept na svijetu'

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Zdravi savjeti

5 razloga zašto je svježi sir odličan izbor za zdravi obrok

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba