Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
za zdravi doručak

Žitarice za doručak: Koje je najbolje konzumirati?

Saznajte koje su žitarice za doručak najbolji izbor

Image
Foto: Pexels
RTL.HR/ 25.1.2022. u 6:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Žitarice za doručak možda su i najbolji izbor za najvažniji obrok u danu. U odabiru žitarica, najčešći izbor je zob. Zob je cjelovita žitarica koja se uglavnom uzgaja u Europi i Sjevernoj Americi. Bogat je izvor vlakana, vitamina, minerala i antioksidansa, a zbog svojih sastojaka, korisna je u snižavanju razine glukoze i kolesterola u krvi.

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Cjelovita zob sadrži gotovo 11 posto vlakana, većinu topivih, a upravo zato konzumacija ove žitarice pogoduje povećanom osjećaju sitosti i smanjenju apetita. Uz to, topivi beta glukani povećavaju volumen crijevnog sadržaja i olakšavaju prolaz fecesa kroz probavni sustav. Na taj se način održava zdravlje čitavog organizma. U nastavku saznajte koja je nutritivna vrijednost zobi, kao i recept za savršene žitarice za doručak.

Nutritivne vrijednosti na 100 grama namirnice

Nutrijent                                                       Količina

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Energetska vrijednost                                     389 kcal
Proteini                                                          16,9 g
Ugljikohidrati                                                   66,3 g
Vlakna                                                           10,6 g
Masti                                                              6,9 g
Folna kiselina                                                  56 µg
Magnezij                                                         177 mg
Fosfor                                                             523 mg
Mangan                                                           4,9 mg

Sada kada znate zašto je zob iznimno zdrava, saznajte kako s njome pripremiti odličan doručak.

Upravo se čita

Image
OTVORILA DUŠU

Marina iz 'Pet spojeva tjedno': 'Nisam u dobrim odnosima s ocem svog djeteta, i trudnoću sam prolazila sama'

Zobena kaša

Za pripremu vam je potrebno:

  • 1 jabuka
  • 60 g zobenih pahuljica
  • pola žličice cimeta
  • 150 ml zobenog mlijeka
  • 1 žlica kokosovog ulja

Najprije jabuku operite pa je ogulite, zatim narežite na kockice. Na tavi sada zagrijte kokosovo ulje pa ubacite i jabuke. Kada se omekšaju dodajte cimet i maknite s vatre. U drugoj posudi sada zagrijte mlijeko pa u njega dodajte zobene pahuljice. Kuhajte nekoliko minuta pa ubacite i jabuke s cimetom. Kuhajte dok ne dobijete kompaktnu smjesu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ove žitarice za doručak gotove su u tren oka, a tijelo će vam biti iznimno zahvalno.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Vodič namirnica

Zašto je bitno jesti alkalne namirnice?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba