Inspiraciju za projekt dobila je od kolege koji i sam ima kćer koja polako ulazi u pubertet.
- Rekao je da bi bilo zanimljivo vidjeti kako se jedan nezreo otac, a takvih je u našem društvu mnogo, nosi s tom činjenicom. Zamislila sam klasičnog balkanskog mangupa, koji i s četrdeset izlazi kao da mu je dvadeset, koji se još nije skrasio, a iz tog vječnog puberteta može ga izvući samo odrastanje vlastitog djeteta – ispričala je Jelena za Story.
Otkrila je i što je za nju definicija 'prave žene'.
- Teško je biti moderna žena u modernom društvu, jako teško. Biologija nas vuče k stvaranju obitelji, bilo kakve vrste zajednice, iskonski rečeno ognjišta, i to je predivno, od toga ne treba bježati. Ali društvo od (nečije) žene i (nečije) majke očekuje da se odrekne slobode koju imaju muškarci – slobode da radi, da stvara, da se ostvaruje na poslovnom planu. Ja to gledam svaki dan. Ne samo u ogledalu nego i kod svoje izvršne producentice, kod svojih spisateljica, kod svojih glumaca, ma kod svih svojih kolegica. Muškarac ode od kuće i zna da će sve funkcionirati dok ga nema. Žena ode od kuće i između kadrova zove je li mali popio antibiotik, jesu li malu pokupili na baletu, tko je što i kako jeo, tko je što i kako kakao, je li mačka bolesna, ima li vode, jesu li majstori došli oličiti kupaonicu... Da ne nabrajam. A onda na to sve dođe naše društvo koje nas zaposlene" gleda kao ambiciozne luđakinje. A onda na to sve dolaze razlike u plaći. U uvjetima. U odnosu prema nama. u kritikama. U očekivanjima. U poštovanju. Tko je prava žena? Ona koja se sa svime navedenim nosi bez ogorčenosti – zaključuje Jelena.