Ostalo

Ekskluzivni uvid u novo ruho modnog tjedna

Ususret novoj sezoni Schwarzkopf Cro-a-portera, kreativni tim predvođen Viktorom Dragom snimio je novu reklamnu kampanju. Iris Rajčić je, zajedno s još dvije kolegice, angažirana da ispriča priču o vječnoj ženskoj ljepoti.

RTL
28.08.2013 17:53

Gužva, oblak laka za kosu i neobični modeli – ovosezonska kampanja za nadolazeći Cro-a-porter hrvatsku modu još jednom gura – korak dalje.

U ovoj modnoj kampanji udružila su se tri modela različitih generacija, a sve kako bi ovaj modni tjedan svojim sljedbenicama odaslao važnu životnu poruku.

"U principu na neki način poručuje da moda ne bi trebala diskriminirati žene, na neki način, ideja je potaknuti žene da razmišljaju o sebi pozitivno, afirmativno, bez obzira u kojem se dijelu svoga života nalazile", kaže Viktor Drago, direktor Cro-a-portera.

Najmlađu generaciju u ovom trodijelnom editorijalu predstavlja 19-godišnja Valentina Kuzmić , djevojka za kojom su u posljednje vrijeme, osim domaćih, poludjeli i inozemni modni agenti.
"Danas prvi put zapravo radim s iskusnijim kolegicama, baš je super isksutvo, dale su mi par dobrih savjeta koje sam danas iskoristila, super smo se zabavljale iza kamere i ispred, baš lijep dan!" tvrdi Valentina.

Sljedeću generaciju zlatnih tridesetih predstavlja dobro nam poznata Iris Rajčić . Revije je na Cro-a-porteru nosila punih 11 godina, a sad je evo u ulozi zaštitnog lica.

"Bilo mi je iznenađenje što sam dobila poziv da budem jedno od glavnih lica, drago mi je, ponosna sam na sebe jer CAP nije mala stvar! Od samog početka sudjelujem, i uvijek se rado odazovem, odradim sve što treba, imam tu sreću što svake godine prođem, mada me Viktor zeza, ali u tome je cilj!" kaže iskusna manekenka.

I tako dolazimo do posljednje, ali ne i najmanje bitne ljepotice u ovoj priči. Boje starije generacije brani Zvončica Vucković , manekenka koja je pistama šetala dok mnogi od nas još nisu bili ni u planu.

"Ovim poslom se bavim već 40 god, što će reći kontinuirano 40 godina, poečla sam sa 16, pa sad računajte... (...) Vremena su se promijenila, ali moda je moda, promijneila sam se ja, naravno, drugačije gledam na cijeli taj posao." kazala je manekenka i poduzetnica.

A za sve mlade ljepotice koje misled a će kopiranjem drugih uspjeti u modnom svijetu, Zvončica ima vrijedan savjet – uniformiranost je najgore što možete napraviti.

"Staviti nekoga u kalup znači da si mu maknuo njegovu osobnost, što smo osobniji, to smo ljepši, iznutra i izvana!" dodaje Zvončica.

Sva ta ljepota svoj će vrhunac doživjeti ove jeseni, u još jednom izdanju Cro-a-portera. Naše kamere i ove će vas sezone smjestiti ravno u prvi red!

Kolačići

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.

Ova web-stranica koristi kolačiće. Kolačiće koristimo za pružanje boljeg korisničkog iskustva, lakšeg pregleda sadržaja, analize korištenja, sustava oglašavanja i funkcionalnosti. Klikom na "Slažem se" pristaješ na sve svrhe obrade. Pojedinačne namjene možeš odabrati i urediti klikom na "Saznaj više". Više o kolačićima možeš pročitatiovdje.