Ostalo

Estradnjaci priznaju: Cijena nam je jako pala!

Jedan celebrity cjenik koji je ovog tjedna pristigao na našu adresu, itekako je promijenio percepciju o poznatim Hrvaticama i iznosima, koji im se isplaćuju za pojavljivanje na eventima. Tisuće eura i skupocjeni pokloni očito su ostali tamo negdje u prošlosti. Cijene su itekako pale, a o njima, među ostalima, iskreno progovara i Gianna Apostolska, pjevačica u nastajanju, koja upravo od evenata zarađuje za život.

RTL
09.02.2014 17:49

Da se za njihovo pojavljivanje na raznim događajima otvara kesa nije tajna, no sve do sad poznate su osobe cifre čuvale dobro skrivene od očiju javnosti, a onda je jedna ponuda postala javna.

Cijena za tri ljepotice, točnije Giannu Apostolski , Aleksandru Grdić i Fani Čapaliju je 750 eura za dva sata njihova miksanja koktela. Ako pak želite samo dvije od njih, cijena je 550 eura plus putni troškovi i smještaj.

"U čemu je problem, mi za svaki svoj posao imamo ugovor o radu, sve ide preko računa", kaže Gianna.

No problem se pojavio kada je Aleksandra Grdić u ponudi ugledala svoje ime jer tvrdi da ona s tim nema veze. "Očito je došlo do nesporazuma jer je ona samoinicijativno napisala ime bez da me obavijestila" rekla je Aleks.

"Ovo s koktelima nije realizirano, ali mi smo se pojavljivali svuda, pa i tamo kumovali i radili smo s Hanom koktele po klubovima. Danas ljudi izmišljaju svašta samo da zarade novac", kaže Gianna.

750 eura za sat vremena nije šala. U lijepoj se našoj za taj iznos radi mjesec dana.

"Cijene koje su napisane u mailu su itekako dobre za današnje vrijeme. Istina da su cijene pale zadnjih par godina", dodala je Gianna.

"Meni je smiješno pričati o takvim ciframa, niti ih dobijem niti ne tražim takve nebuloze cijene", kaže Aleks.

Pa ga vi sad znajte tko tu priča istinu. Prijateljice malo rade zajedno malo ne, iznos je točan pa nije, naplaćuje se i ne naplaćuje i na kraju sve se svodi na onu što veća zvijezda to više para i besplatnih proizvoda.

"Mislim da je kriza utjecala na sve ali još postoje kompanije i brendovi koji si daju truda na eventima li oni mali si to ne mogu priuštiti pa se sve svede na kanape", kaže PR agentica Lana Mihić .

A sve se čini da ni to nije loše, jer u računici čestih tulumarenja i VIP stolova to je znatna ušteda. Još ako i naplatite pojavljivanje u klubovima novčanik je uvijek u plusu.

"Bolje da sam sama sebi menadžer, em što ću sama o sebi najbolje reći, em što ću dobro prodati proizvod jer prodajem sebe i ne moram platiti nikakav postotak nakakvom menadžeru koji mi neće tako dobro napraviti posao kao što ću ga sama sebi napraviti", kaže Gianna.

Sreća u domaćem showbizzu očito je pala na niske grane. Samo rijetke zvijezde svoje ime prodaju za reklamne kampanje i pojavljivanje na luksuznim događajima kojih je sve manje. Onaj veći postotak nažalost svjedoči o kruhu sa sedam kora i pristanku na razno razne poslove kako bi preživjeli iz mjeseca u mjesec.