Poput otrovne strijele u kulturnjačke krugove zabila se vijest da
bi Severina još jednom mogla stati na kazališne
daske. I to u nacionalnoj kazališnoj kući igrajući u predstavi
Rat i mir. Naslov koji bi mogao dobro
opisati odnos Severine i glumačkog ansambla, koji je više puta
jasno poručio kako ne želi da im naturščici oduzimaju kruh iz
usta.
"Taj pogled na kazalište, koji ne uračunava zvijezdu, estradnu
zvijezdu, taj pogled pripada jednom skučenom, malograđanskom,
provincijalnom vidiku", komentirala je teatrologinja Mani
Gotovac.
Upravo je Mani Gotovac ta koja se nebrojeno puta pokazala kao
osoba ispred svog vremena, koja je dala prvu kazališnu priliku
Severini u Karolini Riječkoj. Mani je
tim i sličnim potezima probudila u to vrijeme uspavano riječko
kazalište, ali i zle duhove - nezadovoljstvo pojedinih
glumaca.
"Taj pogled pripada jednom izvitoperenom 19. stoljeću, nema ga
nigdje više u europskom kazalištu danas, gdje redovno nastupaju
zajedno s glumcima takve zvijezde. Taj pogled govori i o silnoj
frustriranosti glumaca i glumica i on može po mom mišljenju
dolaziti samo iz Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, kojemu
je na čelu već osam godina Ane Lederer s takvim
pogledima na teatar", poručila je Gotovac.
(Foto: PIXSELL)
Severine sljedeće uloge u Glembajevima i predstavi Čekajući svog čovjeka dale su pojedincima novi zamah. Poručili su - svaki puta kada amater uzme profesionalnom glumcu posao, trebao bi u sindikat uplatiti novac u visini njihovog honorara.
Za Rat i mir navodno ju je htio angažirati redatelj
Tomaž Pandur, koji je režirao i njezinu
turneju.
"Volim njegovu estetiku, volim ono što on radi. Nije pratio
trendove, on ih je stvarao", rekla je Severina.
Ipak, Severinin menadžer, Tomica Petrović, kaže
kako je čuo glasine, ali da pjevačici za Rat i mir nije bila
ponuđena uloga, pa je tako niti glumci nisu mogli stopirati. A i
da jesu, Severina je na to navikla, kako u izletima u glumačke
vode tako i u glazbenoj karijeri.
"Poput
pjesme
Gas gas, mislili su da tu ima nešto sporno,
mada smo se mi i tome veselili kao mala djeca", izjavila je
pjevačica.
Na prepirku male djece podsjećaju i svađe oko toga hoće li
pjevačica, koja nikada nije niti tvrdila da je glumica, ponekad
razveseliti narod i stati na kazališnu pozornicu. Oni koji
mistificiraju kazalište mogu se bojati, samouvjerene
profesionalce koji znaju svoje vrijednosti- takvo što
sigurno neće uplašiti.