Poput otrovne strijele u kulturnjačke krugove zabila se vijest da bi Severina još jednom mogla stati na kazališne daske. I to u nacionalnoj kazališnoj kući igrajući u predstavi Rat i mir. Naslov koji bi mogao dobro opisati odnos Severine i glumačkog ansambla, koji je više puta jasno poručio kako ne želi da im naturščici oduzimaju kruh iz usta.
"Taj pogled na kazalište, koji ne uračunava zvijezdu, estradnu zvijezdu, taj pogled pripada jednom skučenom, malograđanskom, provincijalnom vidiku", komentirala je teatrologinja Mani Gotovac.
Upravo je Mani Gotovac ta koja se nebrojeno puta pokazala kao osoba ispred svog vremena, koja je dala prvu kazališnu priliku Severini u Karolini Riječkoj. Mani je tim i sličnim potezima probudila u to vrijeme uspavano riječko kazalište, ali i zle duhove - nezadovoljstvo pojedinih glumaca.
"Taj pogled pripada jednom izvitoperenom 19. stoljeću, nema ga nigdje više u europskom kazalištu danas, gdje redovno nastupaju zajedno s glumcima takve zvijezde. Taj pogled govori i o silnoj frustriranosti glumaca i glumica i on može po mom mišljenju dolaziti samo iz Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, kojemu je na čelu već osam godina Ane Lederer s takvim pogledima na teatar", poručila je Gotovac.
(Foto: PIXSELL )
Severine sljedeće uloge u Glembajevima i predstavi Čekajući svog čovjeka dale su pojedincima novi zamah. Poručili su - svaki puta kada amater uzme profesionalnom glumcu posao, trebao bi u sindikat uplatiti novac u visini njihovog honorara.
Za Rat i mir navodno ju je htio angažirati redatelj Tomaž Pandur , koji je režirao i njezinu turneju.
"Volim njegovu estetiku, volim ono što on radi. Nije pratio trendove, on ih je stvarao", rekla je Severina.
Ipak, Severinin menadžer, Tomica Petrović , kaže kako je čuo glasine, ali da pjevačici za Rat i mir nije bila ponuđena uloga, pa je tako niti glumci nisu mogli stopirati. A i da jesu, Severina je na to navikla, kako u izletima u glumačke vode tako i u glazbenoj karijeri.
"Poput pjesme Gas gas , mislili su da tu ima nešto sporno, mada smo se mi i tome veselili kao mala djeca", izjavila je pjevačica.
Na prepirku male djece podsjećaju i svađe oko toga hoće li pjevačica, koja nikada nije niti tvrdila da je glumica, ponekad razveseliti narod i stati na kazališnu pozornicu. Oni koji mistificiraju kazalište mogu se bojati, samouvjerene profesionalce koji znaju svoje vrijednosti- takvo što sigurno neće uplašiti.