Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
OVE BROJKE NE ČUDE

Iznenadit će vas koliko je ljudi gledalo Eurosong ove godine

Ovogodišnje natjecanje za pjesmu Eurovizije gledalo je oko 183 milijuna ljudi, objavili su u ponedjeljak organizatori iz Europske unije radiotelevizija (EBU).

Image
Foto: Instagram
Hina/Tabloid.hr/ 1.6.2021. u 9:15
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Veliko finale održano 22. svibnja u Rotterdamu imalo je 40.5 posto udjela u gledanosti (share), što je četiri posto više od prethodnog eurovizijskog finala iz 2019. 

U EBU-u su posebno zadovoljni činjenicom da je u dobnoj skupini od 15 do 24 godine share gledanost narasla na 52.8 posto, što je sedam posto više nego prije dvije godine. 

Eurovizijski tjedan, koji uključuje i dva polufinala, na službenom YouTube kanalu gledalo je 50.6 milijuna gledatelja iz 234 zemlje ili 28 posto više u odnosu na 2019. 

"Oduševljeni smo time što se gledateljstvo vratilo Euroviziji u tako velikim brojevima i ponosni smo na to", kazao je izvršni producent Martin Osterdahl.

U Italiji, pobjedničkoj zemlji, finale je gledalo 4.3 milijuna ljudi, najviše u zadnjih 10 godina. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

U Nizozemskoj, zemlji domaćinu, uz male ekrane bilo je 5.4 milijuna ljudi, najviše od 2003., godine u kojoj je počelo bilježenje gledanosti. Udio u gledanosti bio je sjajnih 78.5 posto. 

No nitko se ne može mjeriti s najvećim ljubiteljima Eurovizije, Islanđanima, koji su ponovno imali najveći share u odnosu na bilo koje tržište - iznenađujućih 99.9 posto. 

Jedanaestu godinu zaredom Njemačka je u apsolutnim brojevima imala najveći broj gledatelja, njih 7.8 milijuna. 

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Tko stoji iza toga?

Na internetu osvanule fotografije na kojima srpska influencerica pozira gola, Anja Bla se odmah oglasila

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba