Svi su u iščekivanju zbog novog parfema Kim Kardashian West , koji izlazikrajem travnja.
Svoj je uspješni beauty brand KKW pokrenula prošlog lipnja, a promovirala ga je s najpoznatijim beauty Youtuberima.
U studenom je izdala prvu liniju parfema, a pravi je internetski "bum" napravila drugom linijom za Valentinovo. Tada su bočice bile u obliku srca, a ovaj će put biti u obliku Kiminog tijela. Logičan odabir obzirom na to da je upravo po svojim oblinama Kim najprepoznatljivija.
Kim je pakiranje najavila atraktivnomslikomna Instagramu uz koju je objasnila: "Uzeli smo kalup mog tijela i pretvorili ga u bočicu za parfem."
Torzo kao parfemska bočica jest originalna, ali nije sasvim neviđena. Međutim, Kim na slici ima prekrivene i ruke. Ako i ruke postanu sastavni dio bočice, napravit će skok od tradicionalnih torzo bočica.
Ovim je potezom KKW pokazala da itekako poznaje industriju i biznis. Spajanjem svog zaštitnog znaka- tijela u obliku pješčanog sata , i novog proizvoda zasigurno će postići veliki interes publike.