Mjerilo popularnost neke pjesme/spota/nastupa/videa je svakako trending YouTubea, a kada su u pitanju medijski spektakli poput Eurosonga, brže-bolje pohrlimo na tu platformu kako bismo preslušali najbolje izvedbe, pobjednike ili upečatljive nastupe. Tako je u Hrvatskoj, očekivano, najpopularniji onaj srpske predstavnie Konstrakte iz polufinalu od četvrtka. Slično je bilo i kada je pobjedu odnijela na Beoviziji prije nekoliko mjeseci, a tada su kompletne društvene mreže brujale o 'nepoznatoj umjetnici koja mora biti zdrava'. Slučajnim odabirom kao posljednja se plasirala u subotnje finale, dok našoj Miji Dimšić s pjesmom 'Guilty Pleasure' to nije uspjelo, ali je bila, kako se to kaže, prva ispod crte.
Izgleda kako zanimanje za polufinalnu izvedbu Mije Dimšić niti kod Hrvata nije na razini jer je šest dana od live polufinalnog nastupa nema u prvih 50 najpopularnijih videozapisa na YouTubeu. No, kada je početkom travnja objavila spot za pjesmu, ipak se nekoliko dana zadržala u trendingu. Konstrakta trenutačno ima nešto manje od pet milijuna pregleda i 'osvojila' je prvo mjesto. Na trećem mjestu su eurovizijski pobjednici, odnosno Kalush Orchestra s pjesmom 'Stefania', a trenutačno imaju nešto više od 11 milijuna pregleda. Nakon pobjede objavili su i spot kojeg su snimali na ulicama ratom pogođenog Mariupolja, a kod nas on još uvijek nije pobudio preveliko zanimanje. Na petom mjestu je i snimka finala od subote, koje je trajalo više od tri i pol sata.