Tinejdžerica Dakota Fanning digla je na noge inače nimalo puritansku Veliku Britaniju.
Naime, nova reklamna kampanja Marka Jacobsa za parfem Oh Lola! za svoje zaštitno lice ima 17-godišnju glumicu, koja pozira u nimalo čednim pozama.
Štoviše, njen izraz lica, prekratka haljina i mjesto gdje drži golemu bocu parfema previše su usmjereni na njenu seksualnost.
"Ovakvom reklamom, maloljetna Dakota pruža loš primjer svojim vršnjakinjama", zaključili su članovi odbora za reklamne standarde i zabranili reklamu.
Proizvođač je priznao kako je kampanja namjerno napravljena da provocira, no nipošto je ne smatraju neukusnom ili neprimjerenom.
Maloljetna glumica nije htjela komentirati novonastalu situaciju.
Ostalo
Maloljetna glumica preseksi za Britance!
Maloljetna glumica Dakota Fanning obično je oduševljavala javnost svojim neospornim talentom, no ovoga puta podignula je prašinu iz sasvim drugih razloga.