Danas je gotovo nemoguće odvojiti Photoshop od mode i
glamuroznih reklamnih kampanja.
Nakon što se švedski modni div H&M
obrukao ovo ljeto kada su pretjerali s digitalnim dodavanjem boje
na manekenku, ovaj tjedan je veliku prašinu podigao
editorijal listopadskog broja magazina
Numero.
Naime, oni su za ovaj editorijal angažirali trenutno najtraženiju
svjetsku manekenku, 20-godišnju Karlie Kloss,
koju često uspoređujeu s Kate Moss i koja je
inače poznata po svojoj iznimnoj mršavosti.
Kako bi izbjegli kritike zbog 'promoviranja nezdravog izgleda',
iz Numera su odlučili digitalno 'popeglati' njena istaknuta rebra
te su takvu fotku objavili u javnosti.
Međutim, netko im je pokvario planove kada je objavio originalnu
fotografiju, koja je podigla na noge brojne zaljubljenike u modu.
Kako bi izbjegli kritike zbog 'promoviranja nezdravog izgleda', iz Numera su odlučili digitalno 'popeglati' istaknuta rebra Karlie Kloss te su takve fotke objavili u javnosti.