Ako ste mislili da je slavnima lako, gadno ste se prevarili.
Novija povijest bilježi trend u kojem jednostavno nije dovoljno
baviti se samo svojim javnim poslom i biti slavan. Ukoliko želite
biti ozbiljan celebrity, dužni ste svekolikom pučanstvu osigurati
ovih pet stvari.
Prva i najvažnija dužnost svake domaće face je tjedno krstarenje
po eventima.
"Danas je da bi bili uspješni u svom poslu, jedna od glavnih
karika PR, odnosno biti u javnosti, biti prisutan, biti viđen i
to konstantno", kaže PR agent Toni
Dabinović.
Sve to treba pametno isplanirati jer ne daj bože jednog od dva
najgora zla - da vas proglase eventušom, jer nema cateringa u
gradu kojeg niste okusili ili da slučajno propustite event
godine.
Društvena okupljanja su sjajna platforma za promociju. Recimo
posljednje kampanje koju ste snimili, ali ne za ono čime se
bavite, već za sponzora koji je to masno platio. Tako su
vaterpolisti snimili kalendar, nogometaši su nerijetko i
manekeni, a pjevačice zaštitna lica svega - od igle do
slona.
Ne promoviraju samo za svoju, već i tuđu korist. Domaći su
celebovi redom i humanitarci - dokazuju to svakom novom akcijom
za pomoć bolesnoj djeci ili socijalno ugroženim obiteljima. A ako
se niste barem jednom borili za prava nejakih šapa, nemate što
tražiti u domeni slavnih s velikim S.
"Potrebno je raditi i dodatne akcije kojima bi se promovirao taj
njihov rad. Od pojavljivanja na društvenim eventima, kreiranja
nekih akcija kojih će oni biti nositelji, poput humanitarnih
akcija ili slično", objašnjava Dabinović.
Socijalno su i politički osvješteni. Najsvježiji primjer je
zloglasni referendum o pravima LGBT osoba. Dugo se glumci,
sportaši i pjevači nisu tako uzbudili.
Skandal je uvijek dobro sredstvo za privlačenje medijske
pozornosti. Nema pravog celeba koji se barem jednom nije našao u
unakrsnoj paljbi. Jelena Rozga i Goran Bare, Jelena Rozga i Remi
iz Elementala ili pak u posljednje vrijeme sve glasnija Ivana
Kindl koja se na Facebooku obrušila na kolegu.
"Ona nema načina kako da dođe u medije pa preko društvenih mreža
vrijeđa Zdravka Čolića. Čekaj malo, tko je zdravko Čolić, a tko
je Ivana Kind? Kako je to moguće uopće stavljati u isti
koš? Ne zato što ona ne zna dobro pjevati, nego zato što očito to
što radi, radi krivo. Onda nalazi jedan taj ekscesan način da
dođe do publike, ali vjerujte mi to je potpuno krivo. Tako se ne
postaje zvijezda", kaže novinar Vedran
Strukar.
Šećer na kraju! Ništa vas neće natjerati da naćulite uši kao
dobar i sočan trač o privatnom životu vaših omiljenih
zvijezda.
"Imamo primjera poznatih koji od samog početka kroz svoj posao
promoviraju privatni život, dok ima onih koji ne daju", kaže
Dabinović.
"Nina Badrić se vrlo dostojanstveno razvela, danas ne znat s kim
je, ima li koga. Zašto, jer ona privatnost čuva na jedan vrlo
dostojanstven način i mnoge bi se kolege trebali ugledat na nju",
kaže Strukar.
Njezin je kolega Tony Cetinski svoju intimu isprostituirao do
krajnjih granica. I to je jedan način da budete sveprisutni
celebriti s vrha liste.
Neke zvijezde imaju dobro osmišljenu kombinaciju istupanja u
javnost, drugi daju sve sad i odmah, a treći nude, ali nitko ne
želi. Iako samo prave zvijezde traju, a posvuduše prolaze, uvijek
će biti onih koje će zanimati tko, s kim, kada i gdje. A uvijek
će biti i onih koji će za celebriti status sve to uredno i bez
granica isporučiti. Za svoju slavu i status zvijezde naše male
društvene scene.
Kako se postaje poznat i zašto su neki poznati samo po tome što su poznati? To su pitanja na koje smo pokušali naći odgovore. Došli smo do zaključka da su zvijezde nekad bile zvijezde zbog toga što rade. Danas da biste bili poznati i priznati morate iskakati iz raznih pašteta. Što sve glumci, pjevači i sportaši rade zbog naslovnica, pročitajte upravo sad.