Mnogi su vjerovali da će upravo ona završiti na jednom od prva tri mjesta, no to se nije dogodilo. Naime, Malta je od publike dobila svega 47 bodova, a od niti jedne države nije dobila 12 pa čak ni 10 bodova. Ipak, žiri joj je bio znatno naklonjeniji pa je od njih dobila 208 bodova, a norveški, rumunjski, australski i švedski žiri su joj dali po 12 bodova.
Nije dugo trebalo da 18-ogodišnju predstavnicu proglase "najvećom gubitnicom Eurosonga", a razlika između oklada na Maltu i glasova publika sada bi mogla biti jasnija.
Naime, Malta je prije Eurosonga potrošila više od 650 tisuća eura na promociju pjesme i izvođačice. Ministarstvo unutarnjih poslova naredilo je reviziju troškova zbog sumnji u to da se dobar dio novca potrošio na kladionice. Sumnja se da su Maltežani odgovorni za promociju izvođačice i pjesme financirali strance koji su se potom kladili na Maltu na Eurosongu.
Tako Maltu sada trese veliki Eurosong skandal , jer Times of Malta misli da je javna televizija zloupotrijebila novac poreznih obveznika i potrošila ga na klađenje na vlastitu predstavnicu. Navodno već imaju jednog insajdera koji je sve neformalno priznao.
Maltu su reklamirali na Facebooku, Twitteru i Instagramu, a za njezinu promociju bile su angažirani i strani influenceri. 350.000 eura za promociju izdvojila je malteška Turistička zajednica, a dodatnih 300.000 eura dao je javni servis.
Itako je "Je Me Casse" postao "Je Me Cash"!