Tko je jamio, jamio je! A neke su djevojke na tome odlučil ezaraditi. Odjevne predmete iz kolekcije Balmain za H&M, za kojima su poludjele žene diljem svijeta, preprodavale su u samom dućanu, ali za 200 kuna više.
Jučerašnji video vrhunac je sumanute jurnjave za statusnim simbolima po povoljnim cijenama koje su razgrabljeni u minuti.
Jesu li za sve krivi naši roditelji, djetinjstvo ili poznate face koje nam svojim nasmiješenim fotografijama s Instagrama poručuju što moramo imati?
"Motivi, velim, mogu biti razni. Može biti da se određeni proizvod nudi po povoljnijoj cijeni,a mogu biti i poduzetnički razlozi", pojasnila je psihologinja Ida Juranić .
E, takav poduzetni duh ima i djevojka s videa. Koliko god nam ovo sve šašavo izgledalo, vjerujte, mi smo još super. U Singapuru su tri dana prije kampirali u šatorima, u Turskoj su se žene pomlatile zbog džempera, a u Brazilu je sve nestalo u roku od samo 45 sekundi.
"Jako sam iznenađena koliko jako puno ljudi ima. Baš iznenađenje. Nisam nikad na ovako nečemu", rekla nam je Severina .
Nismo ni mi. Ovakvo ludilo još nije zahvatilo domaće trgovine. I lako se Sevki smješkati kad se ona za ovu odjeću nije naguravala i trčala nego ju je, kako zvijezdi i priliči, ranije dobila.
"Kupovina kao statusni simbol vrlo vjerojatno je vezana za nekakve ego potrebe.Novac vam može donijeti sreću jedino u toj situaciji kada kupujemo stvari koje obogaćuju naše iskustvo", dodala je psihologinja Juranić.
I na ovo što se dogodilo u H&M-u možemo gledati kao na novo iskustvo. Iskustvo koje nas je podsjetilo da suprotno od luksuza nije siromaštvo nego, kako je to rekla Coco Chanel, vulgarnost.