Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
žrtve mode II. dio

Nastavak Balmain ludnice: nakon divljačkog stampeda, pogledajte šverc usred trgovine na Cvjetnom

Ni dan nakon što je svijet pokorila Balman groznica, histerija se ne smiruje. Neke su u Zagrebu išle do toga da su usred H&M-ove trgovine organizirale mini šverc-komerc

Ružica Đukić/ 6.11.2015. u 18:14
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Tko je jamio, jamio je! A neke su djevojke na tome odlučil ezaraditi. Odjevne predmete iz kolekcije Balmain za H&M, za kojima su poludjele žene diljem svijeta, preprodavale su u samom dućanu, ali za 200 kuna više. 

Jučerašnji video vrhunac je sumanute jurnjave za statusnim simbolima po povoljnim cijenama koje su razgrabljeni u minuti. 

Image
Foto:
Image
Image
kolekcija rasprodana u nekoliko minuta

Kao da se dijeli besplatno: Zagrepčanke u stampedu krenule u pohod na Balmain kolekciju

Image
kolekcija rasprodana u nekoliko minuta

Kao da se dijeli besplatno: Zagrepčanke u stampedu krenule u pohod na Balmain kolekciju

Jesu li za sve krivi naši roditelji, djetinjstvo ili poznate face koje nam svojim nasmiješenim fotografijama s Instagrama poručuju što moramo imati? 

"Motivi, velim, mogu biti razni. Može biti da se određeni proizvod nudi po povoljnijoj cijeni, a mogu biti i poduzetnički razlozi", pojasnila je psihologinja Ida Juranić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

E, takav poduzetni duh ima i djevojka s videa. Koliko god nam ovo sve šašavo izgledalo, vjerujte, mi smo još super. U Singapuru su tri dana prije kampirali u šatorima, u Turskoj su se žene pomlatile zbog džempera, a u Brazilu je sve nestalo u roku od samo 45 sekundi.  

"Jako sam iznenađena koliko jako puno ljudi ima. Baš iznenađenje. Nisam nikad na ovako nečemu", rekla nam je Severina

Upravo se čita

Image
DRAMA U ZAVRŠNICI

Luka neugodno iznenađen Marininom pobjedom: 'Totalna blamaža i razočaravajuće - jednostavno tragedija!'

Nismo ni mi. Ovakvo ludilo još nije zahvatilo domaće trgovine. I lako se Sevki smješkati kad se ona za ovu odjeću nije naguravala i trčala nego ju je, kako zvijezdi i priliči, ranije dobila. 

Image
Foto:
Image

"Kupovina kao statusni simbol vrlo vjerojatno je vezana za nekakve ego potrebe. Novac vam može donijeti sreću jedino u toj situaciji kada kupujemo stvari koje obogaćuju naše iskustvo", dodala je psihologinja Juranić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

I na ovo što se dogodilo u H&M-u možemo gledati kao na novo iskustvo. Iskustvo koje nas je podsjetilo da suprotno od luksuza nije siromaštvo nego, kako je to rekla Coco Chanel, vulgarnost.  

Image
Foto:
Image
Ružica Đukić/ 6.11.2015. u 18:14
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
jedva je čekala

SVE JE BIJELO I USKO! Kylie uživa u svojim oblinama sedam mjeseci nakon poroda

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba